سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مخالفت اکثریت اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد و در گزارشی اعلام کرد: فیاضی از جامعه بزرگ معلمان نبوده و سابقه معلمی و تدریس در مدارس دولتی را ندارد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا حاجی‌پور در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات، به ارایه گزارش این کمیسیون پرداخت و بیان کرد: مدرک کارشناسی ایشان مورد تایید قرار گرفته، ولی ایشان فاقد مدرک دکتری می‌باشد. علی‌رغم جامعیت، واقع‌گرایی و انسجام در برنامه‌های ایشان شاخص‌های کمی و سنجش‌پذیر و زمان‌بندی شده در برنامه‌های ایشان ذکر نشده است. بین اهداف، راهبرد و رویکردها در برنامه ایشان مرزبندی دقیقی وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس گزارش معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی، تطبیق برنامه‌های ایشان با اسناد بالادستی حکایت از آن دارد که ۳۶ درصد برنامه‌های پیشنهادی ایشان با احکام فوق‌الذکر منطبق بوده و ۵۴ درصد همسو می‌باشد و ۱۰ درصد از احکام را در بر نمی‌گیرد. ایشان از جامعه بزرگ معلمان نبوده و سابقه معلمی و تدریس در مدارس دولتی را ندارد.

کد خبر 637827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha