یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

شما که غریبه نیستید؛ این روزها نبض رسانه‌های کاغذی کندتر از همیشه می‌زند، نفس‌هایش به شماره افتاده و به سختی گلیمش را از آب بیرون می‌کشد.

علیپور

علت هم مثل روز روشن است؛ به میدان آمدن رقیبی جوان و چابک و پرکرشمه به نام شبکه‌های اجتماعی. راستش، «همشهری محله» در این عمر نزدیک به دو دهه خیلی پوست کلفت بوده که از گزند سخت حوادث ‌ـ از گرانی افسارگسیخته کاغذ و زینک و مرکب بگیرید تا محدودیت‌ها و سلیقه‌های متفاوت مدیران و افول اقبال به رسانه‌های کاغذی که گریبان مطبوعات را سفت در چنگ گرفته ‌ـ به سلامت گذر کرده و همچنان به راهش در این مسیر صعب ادامه می‌دهد. و کیست که نداند رسانه با مخاطب زنده است و اگر نباشد التفات شما، باید کرکره‌ها را پایین کشید و رفت پی کار دیگر.
 اصل و اساس تنها نشریه محلی پایتخت از همان روز اول تولد، توجه به مخاطب محلی و دغدغه‌ها و دلمشغولی‌های او بوده و شاید همین که پیشانی این وجیزه به نام «محله» مزین شده مثل نقشه راهی است تا بدانیم محله و اهالی و نیازها و خواسته‌های شما باید همواره پیش چشممان و کانون تمرکزمان باشد.
مع الوصف، از امروز، یعنی چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰، همشهری محله رخت عوض می‌کند و پا در مسیر تازه‌ای می‌گذارد. اگر تا دیروز نشریه خودتان را در ۱۶ صفحه و در ۵ پهنه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می‌دیدید، حالا قرار است در جامه مجله‌ای ۴۸ صفحه‌ای هرچهارشنبه روی دکه برویم و چشم و زبان شما در محله‌های تهران باشیم. ذره بین برداریم و در هیأت یک روزنامه‌نگار جست‌وجوگر کوچه‌پسکوچه‌های شهر را بکاویم و زخم‌ها را شهادت دهیم و کاستی‌ها را روی کاغذ بیاوریم و از دردها و دلمشغولی‌های شما بنویسیم.
حقیقتا می‌دانیم پا در میدان چه نبرد دشواری گذاشته‌ایم و اگر امروز طرحی نو در انداخته‌ایم و با شکل و شمایل جدید و تغییراتی در محتوا همسو باسلیقه امروز مخاطب نزد شما آمده‌ایم، تلاشی است برای اینکه تحفه‌ای دلچسب و درخور پیش رویتان بگذاریم. همشهری محله به لطف نگاه و اقبال و پیگیری شما سرپا مانده است. چنته این نشریه محلی زمانی پر و پیمان می‌شود که همچنان اعتماد و همراهی شما پشتوانه آن باشد. هنوز و همچنان همشهری شماییم؛ ما را تنها نگذارید. یا علی!

کد خبر 637471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha