مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: اتوبوس کارگران یکی از شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی واژگون شد و در پی وقوع این حادثه یک کارگر فوت کرد و ۸ کارگر مصدوم شدند.

واژگونی مینی‌بوس کارگران پارس جنوبی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ساعت ۶ و ۴۶ دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در اتوبان کنگان ـ سیراف گزارش شد که بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه جاده‌ای شیرینو به محل حادثه اعزام شدند.

او توضیح داد: پس از ارزیابی صحنه حادثه و تریاژ مصدومان، یک نفر مصدوم که دچار صدمات شدید بود توسط آمبولانس هلال احمر و سایر مصدومان با همکاری آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ وآمبولانس شرکت‌های مستقر در منطقه به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: متأسفانه این حادثه ۸ مصدوم و یک نفر فوتی بر جا گذاشت و عملیات هم ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

عکس | واژگونی مینی‌بوس کارگران پارس جنوبی | مرگ یک کارگر و مصدومیت ۸ نفر

حاجیانی بیان کرد: با توجه به این‌که کارگران و کارمندان شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از ابتدای صبح عازم محل کار خود هستند و محور کنگان عسلویه فوق‌العاده شلوغ است، رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث دلخراش نباشیم.
 

کد خبر 637463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha