مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع سانحه تصادف در اتوبان تهران - قم و فوت ۲ نفر در این حادثه خبر داد.

تصادف 206

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد امروز ۱۵ آبان یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۵۰ با امکانات کامل به محل اعزام و در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ با یک سرنشین مرد به دلیل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه پژو ۲۰۶ با ۳ نفر سرنشین برخورد کرده است.

ملکی با اشاره به اینکه هر دو خودرو خسارت بسیار زیادی دیدند، بیان کرد: خودرو ۴۰۵ بعد از این برخورد از مسیر منحرف شده و در شانه خاکی جاده متوقف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: راننده خودرو ۴۰۵ یک آقا بود و راننده خودرو ۲۰۶ که یک خانم میانسال بود که هر دو از خودرو خارج شدند و ۲ سرنشین دیگر در خودرو ۲۰۶ محبوس بودند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات ایمن‌سازی را انجام دادند و با تجهیزات هیدرولیکی هر دو نفر را خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از معاینات لازم مشخص شد هر دو جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی تصریح کرد: محل ایمن‌سازی شد و در ساعت ۳:۵۶ دقیقه عملیات به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد: در روزهایی که بارندگی شدید است، به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها و کمبود دید در شب، در صورت الزام استفاده از وسایل نقلیه باید از سلامت آن اطمینان حاصل شود و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری شود.

کد خبر 636049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha