مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

وقوع دو تصادف جاده‌ای در شب گذشته و بامداد امروز سبب مصدومیت ۳۶ نفر از هم‌وطنان شد. یکی از ایت تصادف‌ها در محور مهریز به انار و حادثه دوم نیز در محور شبستر ـ علیشاه رخ داده است.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، محسن حرازی‌زاده مدیرعامل هلال احمر استان یزد با بیان اینکه انحراف اتوبوس مسافربری در محور مهریز به انار منجر به مصدومیت ۱۹ نفر از مسافران شد، گفت: این حادثه بامداد امروز دوشنبه ساعت ۴:۱۰ در ۶۰ کیلومتری مهریز به انار رخ داد.

او با اشاره به اینکه پس از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر، یک تیم امداد و نجات جاده‌ای متشکل از سه نجاتگر از پایگاه امداد و نجات زین‌الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: از ۱۹ مصدوم حادثه ۲ نفر توسط هلال احمر و ۱۲ نفر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد بیان کرد: همچنین ۵ نفر از مصدومان به صورت سرپایی توسط نجاتگران و عوامل امدادی اورژانس در صحنه درمان شدند.

حرازی‌زاده با اشاره به اینکه این عملیات بیش از ۲ ساعت به طول انجامیده است، عنوان کرد: شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع‌رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می‌شود.

گفتنی است؛ این اتوبوس که از اصفهان عازم بندرعباس بوده است، ۲۲ مسافر داشته که ۱۹ نفر از آن‌ها مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس در محور شبستر ـ علیشاه

همچنین وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز از واژگونی اتوبوس در محور شبستر ـ علیشاه خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ شب گذشته، یکشنبه ۷ آذرماه، گزارش بروز این حادثه به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به این‌که این حادثه ۱۷ مصدوم برجای گذاشت، افزود: بلافاصله پس از این گزارش، ۴ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس شبستر به محل اعزام شده و مصدومان را تحت اقدامات اولیه درمانی قرار دادند.

شادی‌نیا با اشاره به این‌که این حادثه ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: با توجه به شرایط مصدومیت و نیاز به اعزام، اتوبوس آمبولانس از تبریز به شبستر حرکت کرده و ۱۰ مصدوم این حادثه را به بیمارستان‌های ارتش امام علی (ع) و امام رضا (ع) انتقال داد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ما بقی مصدومان در بیمارستان شبستر تحت درمان قرار گرفتند.
 

کد خبر 640106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha