چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

فاضل نظری جمعه ۲۱ آبان به برنامه «بسته پیشنهادی» می‌آید و از شعر خوب سخن می‌گوید.

فاضل نظری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «بسته پیشنهادی» که بیش از یک ماه است با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو می‌رود جمعه ۲۱ آبان در بخش استودیویی میزبان فاضل نظری شاعر است. نظری که مدت‌هاست در تلویزیون حضور نداشته قرار است در این برنامه درباره خودش و آثارش گفتگو کند.

برنامه «بسته پیشنهادی» هر بار به یک موضوع می پردازد و از «خوبی ها» و «خوب ها» می گوید. این برنامه پیش از این هم به رویای خوب، خاطره خوب، اخلاق خوب و... پرداخته است و در این قسمت قرار است از شعر خوب سخن گفته شود. این برنامه به روال قسمت های قبل آیتم های مختلفی دارد و در بخش پیشنهاد شما گفتگوی تلفنی با گلاب آدینه بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون دارد و پیشنهادهایی درباره کتابخوانی و دیگر آثار حوزه فرهنگ و هنر را از زبان این بازیگر باسابقه و مطرح می شنویم.

برنامه بسته پیشنهادی به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای مژده لواسانی جمعه ها ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می رود و تاکنون پنج قسمت از برنامه به پخش رسیده است. این برنامه در هر قسمت بسته ای از پیشنهادات فرهنگی و هنری دارد و راهنمای حال خوب مخاطبان است.

کد خبر 636901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha