مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس‌های اورژانس در 101 میدان مهم شهر، همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر معتمدی گفت: از آنجا که با بازگشایی مدارس، حجم ترافیک 30 درصد افزایش می‌یابد، از دوم مهرماه آمبولانس‌های اورژانس‌های تهران در میادین مهم شهر مستقر می‌شوند.

وی با بیان این که با استقرار آمبولانس‌ها در میادین اصلی، امکان دسترسی سریع‌تر و سرعت‌ عمل بیشتر نیروهای اورژانس برای ارایه خدمات به حوادث احتمالی، بیش از پیش فراهم می‌شود؛ گفت: نیروهای اورژانس مستقر در مکان‌های مورد نظر، از ساعت 7 الی 8 صبح یعنی در ساعات اوج ترافیک و ساعات عبور و مرور دانش‌آموزان آماده خدمت رسانی هستند.

به گفته دکتر معتمدی، نیروهای اورژانس در صد و یک میدان مهم تهران از جمله میدان تجریش، میدان هفت تیر، میدان ولیعصر، باغ فیض، شهرک غرب، میدان توحید، میدان امام خمینی(ره)، فلکه اول و دوم صادقیه، میدان امام حسین (ع)، فلکه اول تهرانپارس، میدان راه‌آهن و غیره مستقر می‌شوند.

معاون فنی اورژانس تهران با اشاره به استقرار آمبولانس‌ها در حاشیه تهران نیز گفت: لواسان، دوراهی قپان، فشم، میدان تختی، میدان فرمانداری شهرری، میدان معلم شهرری، تقاطع زمزم و ابوذر، میدان استاد معین و غیره از دیگر مکان‌های استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران همزمان با بازگشایی مدارس هستند.

کد خبر 63646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز