مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ دی ۱۳۸۵ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

گروه اجتماعی: با هدف ارتقای آموزش همگانی در حوزه کمک‌های اولیه اورژانس ، قراردادی میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت منعقد شد.

فرزاد پناهی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس این قرارداد؛ شاهد طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی و برگزاری همایش و سمینارهای بهداشت سلامت و فوریت‌های پزشکی در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ و مراکز تابعه خواهیم بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت گفت: پیش‌بینی شده از طریق کتاب، برشور، فیلم، زیر‌نویسی در رسانه عمومی، جراید، مترو، اتوبوس و ترمینال‌ها مردم با فوریت‌های پزشکی آشنا شوند‌.

رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با بیان اینکه ارتقای آموزش عمومی یکی از خدمات و وظایفی است که از شهرداری انتظار می‌رود افزود‌: در شهری زندگی می‌کنیم که بر لبه تیغ بسیاری از بلایای طبیعی قرار داریم اما متاسفانه تاکنون نگاه نسبت به این موضوع سخت افزاری و عمرانی بوده است‌.

سید مهدی طباطبایی افزود: بنا داریم بر اساس این قرارداد منعقد شده از فضاهای موجود در شهر تهران در راستای توسعه امر آموزش استفاده کنیم.

کد خبر 13795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز