رئیس جمهوری در ورود به استان سمنان گفت: ظرفیت‌های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد. 

رئیسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه پس از ورود به استان سمنان در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم در فرودگاه این شهر تاکید کرد: ظرفیت‌های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد. 

وی تاکید کرد: توفیقی برای من است که در روز سیزدهم آبان که یادآور رشادتهای دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام راحل در برابر استکبار جهانی است در استان سمنان حضور داشته باشم. 

وی با اشاره به اینکه پیش از این بررسی‌هایی در باره استان سمنان انجام و کمبودها و نیازها بررسی شد، افزود: امید است در نشست با مسئولان استانی در حوزه‌های مختلف و در نشست با فعالان اقتصادی، تصمیم‌های خوبی برای توسعه این استان اتخاذ شود. 

آیت الله رئیسی بیان کرد: در نشست‌های امروز مسایل را مرور می‌کنیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شود. 

رئیس جمهوری افزود: استان سمنان ظرفیت‌های متنوعی دارد، از کشاورزی تا صنعت و معدن و اگر این ظرفیت ها، با وجود مشکلات، درست مورد بهره برداری قرار گیرد، می‌توان افزایش اشتغال و تولید و بهره وری را رقم زد. 

آیت الله رئیسی یادآور شد: امید است سفر به استان سمنان همراه با تصمیماتی باشد که خیر و برکت داشته و از مشکلات گره گشایی کند، با توجه به همجواری و موقعیت این استان در کشور، رویکرد جدید می‌تواند سمنان را به جایگاهی برساند که در مقایسه با پیش از آن متفاوت باشد. 

۶ وزیر در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به همراه آیت الله رئیسی طبق برنامه به شهرستان‌های استان سمنان سفر می‌کنند و در برنامه‌های بازدید و افتتاح را در حوزه‌های مختلف در پیش دارند. 

وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، رئیس جمهوری را همراهی خواهند کرد. 

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار می‌شود. 

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر خواهد کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور می‌یابد. 

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان شاهرود سفر خواهد کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد. 

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر خواهد کرد.

کد خبر 635825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha