با توجه به رویکرد مدیریت جدید شهرداری تهران در خصوص الگوسازی شهر تهران به‌عنوان کلانشهر پیشگام فناوری، نوآوری و خلاقیت در میان کلانشهرهای جهان اسلام، تغییر کاربری کارخانه سیمان ری به کارخانه و مرکز نوآوری صنایع خلاق و موزه صنعت سیمان صورت پذیرد.  

نوبت كار

۱.با توجه به رویکرد مدیریت جدید شهرداری تهران در خصوص الگوسازی شهر تهران به‌عنوان کلانشهر پیشگام فناوری، نوآوری و خلاقیت در میان کلانشهرهای جهان اسلام، تغییر کاربری کارخانه سیمان ری به کارخانه و مرکز نوآوری صنایع خلاق و موزه صنعت سیمان صورت پذیرد.  

۲.با توجه به عدم وجود برنامه جامع عملیاتی در شهرری، تهیه و تدوین برنامه یکپارچه مدیریتی ابلاغی شهرداری تهران در دستور کار مشترک معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و امور شوراها و شهرداری منطقه ۲۰ قرار گیرد.  

۳.با توجه به نبود مجموعه ورزشی شهرسالم دو، مرمت ابنیه و تعویض چمن مصنوعی در اسرع وقت صورت گیرد.  

۴.با توجه به لزوم احداث بیمارستان تخصصی، با مشارکت و همکاری نیکوکاران، شهرداری منطقه ۲۰ مکلف شد مراتب قانونی واگذاری زمین ومشارکت برای احداث بیمارستان تخصصی را بررسی و پیشنهاد نهایی برای تصمیم‌گیری و اقدام را اعلام کند.  

۵.کارگروهی با حضور شهرداری منطقه ۲۰ و اعضای محترم شورای‌شهر و فرمانداری شهرری و تمامی نهادهای مرتبط برای تعیین تکلیف حل مشکلات خاص منطقه مانند حریم انجام شود.  

۶.با توجه به لزوم بومی‌سازی برنامه اجرایی توسط ادارات کل و برای جلوگیری از ارائه دستورالعمل‌های یکسان برای تمامی مناطق بدون در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اجتماعی در تدوین برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها از نظرات مناطق و ایده‌های آنان استفاده شود.  

۷.با توجه به لزوم افزایش سرانه‌های فضای سبز و تفریحی در جنوب شهر تهران مراتب ایجاد قطب تفریحی، گردشگری و فضای سبز در منطقه کوه بی‌بی شهربانو(کوه سیمان) و تغییر کاربری آن در دستور کار مشترک معاونت خدمات شهری و معاونت برنامه‌ریزی و امورشورا برای احداث این مهم و به‌ویژه تأمین و تخصیص ردیف بودجه اعتباری در بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گیرد و فاز اول آن‌که در مجاورت بزرگراه امام علی(ع) است بررسی تا ظرف یک ماه برنامه اجرایی ارائه شود. در ضمن جداره‌سازی بزرگراه امام علی(ع) در اسرع وقت انجام شود.

۸.تأمین ۱۰.۰۰۰ تن آسفالت جهت اصلاح معابر منطقه ۲۰ صورت پذیرد.

۹.مجتمع ایوان ری برای بهره‌برداری به معاونت اجتماعی و فرهنگی تحویل شود و اداره آن توسط هیئت امنایی از معتمدان و نخبگان منطقه توسط این معاونت مورد بررسی قرار گیرد.

۱۰.تملک و افتتاح خانه موزه در منطقه ۲۰ انجام شود.  

۱۱.ساختمان اداری و رفاهی و خدماتی رانندگان در پایانه جوانمرد قصاب احداث شود.

۱۲.در عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهمسطح بزرگراه شهید آوینی با همکاری معاونت عمران و ترافیک تسریع شود.

۱۳.با توجه به سیاست محله‌محور شهردار به رفع مشکلات پروژه‌های ذیل به نحوی که یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد کمک شود:

 اتصال بوستان زیتون و مجموعه مسکونی فدک
 روشنایی بوستان جانبازان
 اتمام سرویس بهداشتی بوستان‌های سیزده آبان و ریتون 
 محور پیاده رضازاده 

۱۴.سوله بحران منطقه ۲۰ تا پایان سال تکمیل و تحویل شود.

۱۵.کد نوسازی مجزا برای مجتمع‌های کارگاهی شکل گرفته در حریم اختصاص یابد.

۱۶.در صدور پروانه تعمیرات اساسی در حد حقوق مکتسبه املاک قولنامه‌ای به‌صورت غیرسیستمی مساعدت شود.

کد خبر 635754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha