گروه شهری: 82 پروژه عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری با حضور شهردار تهران در منطقه 19 به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان

شهردار منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: فاز یک پروژه‌های این منطقه با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر 47 میلیارد تومان آماده افتتاح است که در این مرحله 10 پروژه عمرانی از معاونت اجتماعی، 45 پروژه عمرانی از معاونت خدمات شهری، 7‌پروژه معاونت فنی و عمرانی و 20 پروژه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبادالله فتح‌اللهی به برخی از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این منطقه اشاره کرد و افزود: افتتاح 2 سرای محله اسفندیاری- بستان و خانی‌آباد جنوبی، احداث 2 بوستان الجواد و روستای پلایین، ساماندهی میادین منطقه و احداث قطعه چهارم و پنجم بزرگراه شقایق از مهم‌ترین پروژه‌های این مرحله هستند که با هدف توسعه و آبادانی محله‌های این منطقه در این مرحله افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به تکمیل قطعات چهارم و پنجم بزرگراه شقایق، افتتاح این بخش از شقایق را در نزدیک کردن غرب و شرق منطقه مؤثر دانست و افزود: قطعات افتتاحی در بخش غربی این بزرگراه منجر به تسهیل رفت‌وآمد شهروندان به بخش شرقی شده و در نهایت ارتباط گسترده محله‌های منطقه را پدید خواهد آورد.

این بخش از بزرگراه به طول 2 کیلومتر در عرض 45 متر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. فتح‌اللهی تاکید کرد: این بخش از پروژه‌ها حاصل تلاش خدمتگزاران شهروندان منطقه 19 در 6 ماهه اول امسال است. بخش دیگری از نتایج فعالیت‌ها و خدمات این شهرداری با عنوان فاز دوم پروژه‌ها در حال تکمیل است که در نیمه دوم سال شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

کد خبر 118918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز