تمام لوازم های خانگی خدمات پس از فروش دارند و گارانتی ۶ ماهه یا ۱ ساله یا ۲ ساله دارند، اما دغدغه همه ما این است بعد از اتمام مدت گارانتی و خدمات پس از فروش جهت تعمیرات به کجا مراجعه کنیم تا بتوانیم ضمن اینکه لوازم خانگی ما تعمیر می شود گارانتی تعمیرات نیز دریافت کنیم.

image-20211030161731-1.jpeg

به این نکته نیز توجه داشته باشید که فرقی ندارد لوازم خانگی شما از ابتدا گارانتی داشته باشد یا خیر این مجموعه ای که با آن آشنا خواهیم شد برای تمام لوازم خانگی به صورت رایگان بعد از تعمیرات گارانتی ارائه می دهد.

گارانتی تعمیرات بعد از اتمام گارانتی اصلی

شرکت های تعمیر لوازم خانگی می توانند به خوبی تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام دهند اما ممکن است بعد از اتمام تعمیرات مجدد دستگاه شما مشکل داشته باشد و یا در مدت کوتاهی مجدد این مشکل برای آن پیش آید، شرکت تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار این دغدغه را از بین برده و با ارائه ۱۲ ماه گارانتی تعمیرات لوازم خانگی بعد از تعمیر خیال شما را از بابت مشکلات احتمالی بعد از تعمیر آسوده می کند.

تعمیرات تمام برندهای لوازم خانگی

تفاوتی ندارد که از کدام برند لوازم خانگی استفاده می کنید دکتر آچار تمام برندهای لوازم خانگی را تعمیر میکند و بعد از تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک، میله، وستینگ هاوس، وایت هاوس، آریستون، مابه، آاگ، ویرپول، دوو، اسنوا، الکترواستیل، آبسال و... گارانتی تعمیرات ۳۶۵ روزه ارائه می دهد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی با توجه به مشکلی که برای دستگاه شما پیش آمده محاسبه می شود و نمیتوان به صورت دقیق قبل از چک کردن دستگاه هزینه تعمیر لوازم خانگی را اعلام کرد اما به این نکته توجه داشته باشید که شرکت تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار تمام خدمات خود را با نرخ اتحادیه ارائه می دهد و از این بابت نیز خیال شما از تعمیرات راحت می شود و میتوانید با ارزانترین قیمت تعمیر لوازم خانگی را به دکتر آچار بسپارید.

اهمیت گارانتی تعمیرات لوازم خانگی

در حال حاظر قیمت لوازم خانگی بسیار زیاد می باشد مثلا یک یخچال ساید با برند معتبر هزینه ای بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون به صورت حدودی می باشد و در صورت خرابی دستگاه هزینه زیادی باید برای تعمیر آن بپردازید اما در صورتیکه تعمیرات آن را به دکتر آچار بسپارید ضمانت نامه کتبی ۳۶۵ روزه دریافت خواهید کرد و در صورتیکه از همان قسمت مشکلی پیش آید تا ۱۲ ماه تعمیرات به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورت عدم گارانتی لوازم خانگی هزینه تعمیرات سرسام آور خواهد بود پس تعمیرات خود را به مجموعه ای مطمئن مانند دکتر آچار بسپارید.

تعمیر لوازم خانگی در تهران

تعمیر لوازم خانگی در تمام محله های تهران انجام می شود شمال تهران و غرب تهران و شرق تهران و جنوب تهران پس در هر جای تهران بزرگ که هستید می توانید تعمیر لوازم خانگی خود را به دکتر آچار بسپارید.

دریافت گارانتی تعمیر لوازم خانگی بعد از اتمام خدمات پس از فروش

تعمیر تمام لوازم خانگی ها

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال، تعمیر یخچال ساید بای ساید، تعمیر پکیج، تعمیر مایکروویو، تعمیر جاروبرقی، تعمیر آبگرمکن، تعمیر کولر گازی، تعمیر هود، تعمیر قهوه ساز، تعمیر اسپلیت، تعمیر فرتوکار، تعمیر اجاق گاز از جمله خدمات تعمیرات دکتر آچار می باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در سایت دکتر آچار آموزش تعمیر لوازم خانگی نیز درج شده که می توانید بسیاری از مشکلات را خودتان به صورت رایگان حل کنید، حتی سایت پرسش و پاسخ دکتر آچار نیز محلی برای درج سوالات شما می باشد که مشکلات لوازم خانگی خود را در این سایت در میان بگذارید و از بهترین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی جواب خود را دریافت کنید و بدین صورت به صورت رایگان اکثر مشکلات لوازم خانگی را خودتان حل کنید.

دریافت گارانتی تعمیر لوازم خانگی بعد از اتمام خدمات پس از فروش

ارتباط با شرکت تعمیر لوازم خانگی

در ابتدا وارد سایت دکتر آچار شوید و سپس از طریق تلفن های درج شده در سایت می توانید با این مجموعه در تماس باشید و حتی می توانید از طریق فرم درخواست تکنسین نیز درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید و سپس کارشناسان دکتر آچار با شما تماس می گیرند.

و در کمترین زمان تکنسین لوازم خانگی مربوطه به محل شما اعزام خواهد شد این اعزام با هماهنگی با شما انجام خواهد شد.

راهنمایی تعمیر لوازم خانگی

تا زمان اتمام گارانتی تعمیرات را به شرکت تعمیر لوازم خانگی ندهید و تعمیرات را به همان مرکز گارانتی بسپارید اما بعد از اتمام گارانتی با شرکت دکتر آچار در تماس باشید و از این شرکت گارانتی تعمیرات دریافت کنید، دکتر آچار دکتر لوازم خانگی شما در تهران می باشد و تعمیر لوازم خانگی شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام خواهد داد.

تعمیر لوازم خانگی نه تعویض قطعه

بسیاری از شرکت های تعمیر لوازم خانگی تنها به فکر تعویض قطعه هستند و تعمیرکار قطعه نیستند اما بهترین کار این است که تمام قطعه هایی که نیاز به تعمیر دارد تعمیر شود و در صورتیکه به هیچ وجه تعمیرات قطعه قابل انجام نباشد آنگاه میتواند قطعه تعویض شود.

دریافت گارانتی تعمیر لوازم خانگی بعد از اتمام خدمات پس از فروش

در صورت تعمیر قطعه هزینه تعمیر لوازم خانگی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، پس تعمیر لوازم خانگی را به مجموعه ای مثل دکتر آچار بسپارید تا تعمیر قطعه را انجام دهد و اگر قطعه نیز قابل تعمیر نبود قطعه را با قطعه اورجینال جایگزین کند یکی از خصوصیت های بارز این شرکت ارائه قطعات اورجینال لوازم خانگی می باشد.

تماس با شرکت تعمیرات لوازم خانگی و اطلاعات بیشتر

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تعمیر لوازم خانگی و تماس با شرکت و دریافت خدمات تعمیرات به سایت منبع این مقاله مراجعه کنید و خدمات عالی مدنظرتان را دریافت کنید.

منبع دکتر آچار

کد خبر 634880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha