شاگردان فرهاد مجیدی پس از دو پیروزی متوالی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تراکتورسازی هستند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه آزادی درحالی میزبان تراکتورسازی خواهد بود که از دو دیدار ابتدایی خود در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۶ امتیاز شده و آبی‌پوشان پایتخت با روحیه بالا به قصد گرفتن تمام امتیازهای این دیدار به مصاف نماینده ۳ امتیازی تبریز می‌روند.

شاگردان فیروز کریمی که فصل را با یک شکست و یک پیروزی شروع کردند به هیچ‌وجه حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نیستند. تراکتور طی چند فصل گذشته در هفته‌های ابتدایی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی نشان داده اما تا پایان راه مسیر آنها به کسب جام ختم نشده که از این روز این فصل فیروز کریمی و دستیارانش تلاش خواهند کرد تا به این طلسم پایان بدهند.

آنطور که مجیدی پیش از بازی اعلام کرد در حال حاضر این تیم مصدومی ندارد و حتی سیدحسین حسینی که برابر ذوب آهن دچار آسیب‌دیدگی شد برای مسابقه امروز در دسترس است. همچنین آنها امروز محرومی هم ندارند.

بعد از حضور سبحان خاقانی در اردوی تیم امید، در بازی گذشته فرهاد مجیدی از کوین یامگا به عنوان جانشین او در ترکیب اصلی استفاده کرد و همچنین مهدی مهدی‌پور به عنوان جایگزین زیبرنیک نفس در زمین بهره برد.

بدین ترتیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده

کد خبر 634742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha