استقلال با گل مطهری نیم‌ساعت صدرنشین لیگ بود اما سپاهان با درخشش دوباره اسماعیلی‌فر بالاخره گلش را زد و به صدر برگشت.

ارسلان مطهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته سوم از لیگ برتر فوتبال ایران دیشب آغاز شد و در ۴ بازی برگزارشده ۲ میزبان و ۲ میهمان به پیروزی رسیدند. ۲ میزبان برنده دیشب سپاهان و استقلال بودند که رکورد صد درصد پیروزی را برای خودشان حفظ کردند. این دو تیم حالا با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و منتظر گل‌گهر و پرسپولیس هستند که آنها هم فردا شب برای ۹ امتیازی شدن بازی می‌کنند. سپاهان و استقلال دیشب برای عبور از سد میهمانان خود سختی زیادی را متحمل شدند و در نهایت با حداقل گل به پیروزی رسیدند.

سومین برد، دومین پنالتی

استقلال در سومین بازی فصل به مصاف تراکتور رفت که سال گذشته در تبریز و تهران مقابل آبی‌ها شکست خورده بود. تراکتور بی‌ستاره با فیروز کریمی در نیمه اول به خوبی از دروازه‌اش دفاع کرد اما در خط حمله زور آنچنانی برای تحت فشار گذاشتن استقلال نداشت. مشکلات این تیم در نیمه دوم هم پابرجا بود و یکی دو موقعیت نصفه‌ونیمه‌ای که نصیب این تیم شد هم توسط نریمان‌جهان از دست رفت. در مقابل استقلالی‌ها با یک تعویض بین ۲ نیمه ارسلان مطهری را به زمین آوردند که همین بازیکن با ضربه سر تک‌گل بازی را در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند. استقلال در ادامه صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما وریا غفوری که خودش پنالتی را گرفته بود ضربه را به تیر افقی زد و دومین پنالتی‌اش را طی ۳ هفته از دست داد.

دانیال، اسم رمز صدرنشینی

۴۰۰ کیلومتر آن‌طرف‌تر از ورزشگاه آزادی، رقیب استقلال برای بردن حریف قعر جدولی‌اش سختی زیادی را متحمل شد. سپاهان در مقابل شاگردان رضا عنایتی تا دقیقه ۸۴ موفق به گلزنی نشد اما نویدکیا با ۴ تعویض شکل و شمایل تیمش را کلا تغییر داد و دقایقی بعد به گل برتری و صدرنشینی رسید. زننده گل سپاهان دانیال اسماعیلی‌فر بود که در هر ۳ بازی تیمش یا گل زده یا پاس گل داده است. زردپوشان با این پیروزی و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر قرار گرفتند. همزمان با این دو بازی، در آبادان و مشهد هم ۲ بازی برگزار شد که هر دو میزبان مقابل میهمان‌ها خود شکست خوردند. نفت مسجدسلیمان در مشهد با تک‌گل عماد میرجوان پدیده را برد و به اولین پیروزی فصلش رسید. در آبادان هم فجرسپاسی و نفت آبادان در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم از ۲ بازی اول صفر امتیاز و صفر گل زده داشتند. فجر این بازی را با ۲ گل محمد کاظمی و عرفان معصومی برد تا صفرهایش را از جدول پاک کند اما وضعیت برزیلی‌های آبادان بحرانی‌تر از قبل شد. کارنامه علیرضا منصوریان در آبادان حالا به ۳ بازی، ۳ باخت، صفر گل زده و ۶ گل خورده رسیده است. منصوریان فصل گذشته را هم با ۵ باخت متوالی تمام کرده بود. او حالا تنها سرمربی تاریخ لیگ است که ۸ بازی متوالی را می‌بازد و همین آمار احتمالا برای رفتنش از آبادان کفایت می‌کند.

کد خبر 634947
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha