سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در توئیتی به معرفی زنگنه و ابتکار به قوه قضائیه به دلیل تشویش اذهان عمومی و خسارت به بیت‌المال اشاره کرد. 

بیژن زنگنه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: 

در نشست علنی مجلس گزارش ‎کمیسیون اصل نود درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست پیرامون گزارش ناصحیح درخصوص ‎ بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی قرائت شد. 

موضوعی که با ادعای آلودگی بنزین تولیدشده و بحث سرطان‌زا بودن، نگرانی‌های جدی را در سطح جامعه ایجاد نموده بود. 

اما در همین زمان آقای «‎بیژن زنگنه» و خانم ‎ «معصومه ابتکار» با ارائه داده‌های غلط به رسانه‌ها و نیز در مکاتبات رسمی، بحث آلودگی ریفرمیت دریافتی از پتروشیمی‌ها را مطرح می‌نمایند  و با حذف تولید داخلی، واردات گسترده بنزین غیراستاندارد، از طریق واسطه‌ها آغاز می‌شود! 

با عنایت به اینکه مدیران دستگاه اجرایی برابر ‎قانون از اعلام مطالب خلاف واقع و غیرمستند منع شده‌اند؛ آقای زنگنه و خانم ابتکار با نقض این تعهد شرعی، قانونی و اخلاقی باعث تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارت میلیاردی به بیت‌المال شده و به قوه قضاییه جهت ‎مجازات معرفی شدند.

کد خبر 634066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 28
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    22 4
    از مجلس محترم می خواهیم که با این دو نفر، و سایر افراد مسئول در دولت قبل از جمله آقای آخوندی وزیر مسکن سابق به دلیل ایجاد شرایط فعلی مسکن که باعث تضیع بیت المال گردیده اند برخوررد مناسب گردد.