مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۸
۰ نفر

چای اولانگ می‌تواند چربی‌های شکمی خطرناک را هنگام خواب بسوزاند.

چای - tea

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرتال القدس نوشت: دانشمندان در تحقیقات خود دریافته‌اند که یک نوشیدنی گرم وجود دارد که می‌تواند چربی‌های شکمی خطرناکی را که در اطراف اندام‌های حیاتی بدن تجمع یافته است بسوزاند.

خواص بی‌نظیری در چای اولانگ سبز یافت شده که حاوی مقدار زیادی کاتچین (مواد آلی از گروه فلاونوئیدها) است. موادی که به طور قابل توجهی میزان چربی انباشه در بدن را کاهش می‌دهند. همچنین دانشمندان تصریح می‌کنند که اولانگ به چربی‌سوزی هنگام خواب ادامه می‌دهد.

افرادی که چهار بار در روز ۳۰۰ میلی‌لیتر اولانگ می‌نوشیدند، در عرض یک ماه و نیم حدود یک کیلوگرم از چربی خود را از دست دادند. در واقع، چای به بهبود فرایندهای متابولیک در بدن و افزایش میزان متابولیسم تا ۲.۹ درصد در مقایسه با آب کمک می‌کند.

پیشتر مشخص شد که محققان ایالات متحده آمریکا یک عامل ضد چاقی را کشف کرده‌اند. یک مهارکننده آنزیم فسفودی استراز ۹ (PDE۹) سلول‌های بدن را برای سوزاندن چربی بیشتر تحریک می‌کند.

چای اولانگ به عنوان یک چای قدیمی و سنتی اصالتی چینی دارد. این چای سرشار از موادمعدنی مختلف بوده و اکثر خواص چای سبز و چای سیاه را دارد. این چای خواص ویژه‌ای برای سلامت قلب، تناسب اندام و استحکام استخوان‌ها دارد.

کد خبر 632678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha