همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، داریوش مصطفوی شنبه (23 شهریور) با حضور در فدراسیون فوتبال نشست یک ساعته‌ای را با علی کفاشیان و مهدی تاج درباره‌ مشکلات داوری در لیگ برتر فوتبال برگزار کرد.

مصطفوی درباره‌ این نشست گفت: در این جلسه درباره‌ داوری‌های دیدارهای پرسپولیس از جمله قضاوت مسعود مرادی در بازی مقابل مس کرمان و پنالتی که برای پرسپولیس گرفته نشد، صحبت کردیم. [حاشیه‌های پس از بازی پرسپولیس و مس] اگر صد کارشناس رسمی داوری فوتبال هم در این باره اظهارنظر کنند، بر پنالتی بودن آن صحنه تاکید دارند. حتی اعضای فدراسیون نیز معتقد بودند که در آن صحنه باید پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد اما، نمی‌دانیم چرا داور این مسابقه همچنان سعی دارد این موضوع را رد کند.

وی افزود: مسعود مرادی داور بازی و جلال مرادی ناظر داوری تنها کسانی هستند که معتقدند در آن صحنه تصمیم درستی گرفته شده است و بر اشتباه خود پافشاری می‌کنند. در هر صورت از اینکه در زمان ریاستم بر فدراسیون فوتبال اجازه دادم که داوری چون جلال مرادی بین‌المللی شده و به داوری بپردازد، به شدت احساس اشتباه می‌کنم. امیدوارم به صورت جدی با این مسایل برخورد شود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رmیس کمیته‌ داوران در ازبکستان بسر می‌برد و طبیعی است زمانی که رmیس کمیته‌ داوران در سر کار خود حاضر نیست، وضعیت چگونه پیش برود. نبودن "عنایت" بر سر کار خود به طور کامل مشهود است و او به طور مداوم به کشورهای مختلف سفر می‌کند. عنایت یا در قطر است یا در چین و یا در اسپانیا. در واقع او به داوری همه‌ی کشورها می‌رسد! به غیر از داوری کشور خودمان و مسوولیتی که در این رابطه دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: از مسmولان فدراسیون فوتبال تقاضا کردم تا در غیاب عنایت خودشان به مسایل داوری رسیدگی کنند و درباره‌ی اتفاقاتی که می‌افتد، پاسخگو باشند.

مصطفوی افزود: تاکنون هفت امتیاز از تیم پرسپولیس به دلیل اشتباهات داوری کسر شده است و به همین دلیل گزارشی از اشتباهات داوری در بازی‌های پرسپولیس مقابل ملوان انزلی، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان را به فدراسیون فوتبال ارایه دادم.

کد خبر 63238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز