جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

گروه حوادث: با به دست آمدن سرنخ‌هایی از قاتل راننده کامیونی در غرب تهران، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری این متهم فراری وارد مرحله‌ای تازه شد.

بامداد 24 آبان 85  ماموران کلانتری 142 کن در جریان قتل یک راننده کامیون در غرب تهران قرار گرفتند و به سرعت عازم محل جنایت شدند.

با حضور ماموران کلانتری در محل، فردی که ماجرای این جنایت را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان بازجویی‌ها گفت: ساعتی قبل زمانی که با   لودر در حال خاکبرداری در بزرگراه آیت‌الله کاشانی بودم، 4 مرد ناشناس را دیدم که به یک راننده کامیون که در حال عوض کردن چرخ خودرواش بود حمله‌ور شدند و قصد داشتند اموال او را به سرقت ببرند.

راننده کامیون با مشاهده این صحنه با سارقان درگیر شد اما یکی از مردان ناشناس پس از برداشتن تکه‌سنگی،  از پشت‌سر به او حمله کرد و وی را از پای درآورد. پس از فرار سارقان، به‌سرعت به کمک راننده مجروح رفتم اما وقتی به او رسیدم که دیگر دیر شده بود و وی نفس نمی‌کشید.

پس از اظهارات این مرد، ماموران در بررسی صحنه جنایت دریافتند مقتول مرد 29 ساله‌ای به نام قاسم است که با ضربات سنگ به قتل رسیده است. بنابراین جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی‌های تخصصی برای شناسایی سارقان آغاز شد.

از آنجا که هیچ سرنخی از مردان جنایتکار در دست نبود، کارآگاهان اداره10 پلیس آگاهی تهران با اطلاعات به دست آمده از تنها شاهد جنایت موفق شدند یکی از متهمان را چهره‌نگاری کنند اما درحالی که هنوز سرنخی از این مجرم فراری به‌دست نیامده است، قاضی اصغرزاده - بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران - با صدور دستور چاپ تصویر چهره‌نگاری شده متهم در روزنامه‌ها، از افرادی که از این مرد اطلاعی دارند خواست ماجرا را به پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی اطلاع دهند.

کد خبر 63139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز