همشهری آنلاین: نخست وزیر پاکستان با صدور بیانیه‌ای از هشدار وزیر دفاع این کشور به آمریکا در خصوص بمباران مناطق مرزی پاکستان حمایت کرد.

به گزارش  مهر به نقل از رویترز، یوسف رضا گیلانی، نخست وزیر پاکستان در بیانیه‌ای در انتقاد از حملات موشکی آمریکا به مناطق قبیله نشین، هشدار قاطع ژنرال اشفق کیانی، فرمانده ستاد مشترک ارتش این کشور را دیدگاه و سیاست دولت اعلام نمود.

درشرایطی که تنش‌ها بین اسلام آباد و واشنگتن روبه افزایش است، یک رسانه غربی ازدستور محرمانه بوش برای حمله به پاکستان  پرده برداشت.

همچنین این موضوع به جنگ لفظی بین مقامات نظامی دو کشور انجامیده و دریاسالار مایکل مولن، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک کمیته کنگره اعلام کرد: از این پس کنترل مناطق مرزی پاکستان نیز در دستور کار استراتژی جدید جنگ علیه ترور آمریکا در افغانستان قرار می گیرد.

در واکنش به سخنان مولن، ژنرال اشفق کیانی، فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان هم در بیانیه‌ای با انتقاد از کشتار غیرنظامیان پاکستانی توسط نیروهای آمریکایی در مرزهای این کشور با افغانستان اعلام کرد: ارتش پاکستان آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور به هر قیمتی است.

در آخرین حمله آمریکا به پاکستان در منطقه وزیرستان 12 تن کشته شدند. [12 کشته در پاکستان بر اثر حمله موشکی آمریکا]

کد خبر 63112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز