روز گذشته ولیعهد عربستان به طور رسمی باشگاه نیوکاسل یونایتد را خرید.

نیوکاسل

به گزارش همشهری‌آنلاین، از مدت‌ها پیش زمزمه‌هایی مبتنی بر اینکه بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی به دنبال خرید یک باشگاه در لیگ برتر انگلیس است، استارت خورده بود و در روزهای گذشته مشخص شده بود که سعودی‌ها به دنبال خرید باشگاه نیوکاسل یونایتد هستند و اکنون این اتفاق به طور رسمی افتاده است.

پس از منچسترسیتی که توسط شیخ منصور اماراتی اداره می‌شود، اکنون یک باشگاه دیگر لیگ برتری هم توسط ثروتمندان کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری شده است و اکنون محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی باشگاه نیوکاسل یونایتد را خریداری کرده است. این اتفاق پس از اینکه اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر انگلیس با فروش باشگاه نیوکاسل به ولیعهد عربستان موافقت کردند رسمی شد و اکنون دیگر باشگاه نیوکاسل یونایتد مالکان جدیدی دارد. زمزمه‌هایی وجود دارد که مالکان قبلی نیوکاسل یونایتد با پول‌های بدست آمده از فروش باشگاه نیوکاسل که حدود ۳۰۰ میلیون پوند است، همچنان می‌خواهند در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند و به سراغ خرید باشگاه دیگری بروند.

باید دید که شرایط برای باشگاه نیوکاسل یونایتد با پول‌های نفتی به چه شکل پیش خواهد رفت و این تیم هم مسیر تیمی مثل منچسترسیتی را در پیش خواهد گرفت و به طور کلی متحول خواهد شد یا خیر.

استیو بروس، سرمربی کنونی تیم فوتبال نیوکاسل به نقل از as در گفت و گویی درباره ادامه حضور خود در این تیم انگلیسی و فرصت گرفتن از مالکان عربستانی اظهار کرد: من می‌خواهم ادامه دهم. من این فرصت را می‌خواهم به صاحبان جدید نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، اما متاسفانه باید واقع بین باشیم. شاید آن‌ها می‌خواهند با مربی جدیدی کار خود را شروع کنند. به طور معمول صاحبان جدید سعی می‌کنند با یک مربی جدید کار خود را آغاز کنند. من مدت‌ها در این حرفه بوده‌ام و کار آن‌ها را درک می‌کنم.

بروس در انتها گفت: اگر شغلم را از دست بدهم، ناراحت می‌شوم. این شغلی است که من همیشه برای داشتن آن به خود افتخار خواهم کرد و آن را از یاد نخواهم برد. ادامه حضور من در نیوکاسل تصمیم من نیست. من هر چیزی که پیش آید را قبول می‌کنم، اما باید منتظر ماند.

کد خبر 630863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha