۱۲۰ هزاردوز واکسن از تیر ماه سال جاری تاکنون در مراکز واکسیناسیون منطقه ۱۰ با هدف قطع زنجیره بیماری «کوویدـ ۱۹‌» به شهروندان تزریق شد.  

واکسن

دبیر و جانشین شهردار منطقه ۱۰ در ستاد بحران با اعلام این خبر گفت: «برای تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان و همزمان با اجرای طرح واکسیناسیون سراسری ویروس کرونا در کشور و تهران، مراکز واکسیناسیون منطقه ۱۰ با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران، از اوایل تیرماه با هدف مدیریت مراحل تزریق واکسیناسیون گروه‌های هدف شروع به کارکرد و طی ۸۰ روز گذشته ۱۲۰ هزاردوز واکسن در پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران بریانک و مرکز اورژانس خیابان کمیل به شهروندان تزریق شد.»
به گفته «علی عبداللهیان»، روزانه در این مرکز شهروندان و گروه‌های هدف از سوی وزارت بهداشت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی واکسینه می‌شوند.  
عبداللهیان همچنین برای افرادی که موفق به دریافت واکسن نشده‌اند توضیح می‌دهد: «مرکز اورژانس خیابان کمیل و سوله مدیریت بحران بریانک، در بلوار بریانک، انتهای کوچه محبی، همچنان فعال است. شهروندان ساکن در محله‌های دهگانه منطقه که فاقد پرونده سلامت الکترونیک هستند، می‌توانند پس از اعلام گروه‌های سنی با مراجعه به سامانه salamat. gov.ir مشخصات فردی خود را ثبت کنند تا از طریق پیامک زمان تزریق واکسن به آنها اطلاع داده شود.»
 

کد خبر 628758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha