ساعت کار مراکز تزریق واکسن در پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران پایتخت اعلام شد و شهروندان با در دست داشتن کارت ملی و پیامک اعلام‌شده، می‌توانند برای تزریق واکسن به این پایگاه‌ها مراجعه کنند. 

واکسن کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مراکز تزریق واکسن در پایگاه‌های مدیریت بحران تهران هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ فعالند و شهروندان با در دست داشتن کارت ملی و پیامک اعلام شده از مراکز درمانی می‌توانند برای تزریق واکسن به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

بر اساس گزارش دریافتی از ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه، ۳ پایگاه طالقانی، اشراق و طرشت تا ساعت ۲۲ نیز فعالند. در عین حال فعالیت این پایگاه‌ها به میزان موجودی واکسن نیز بستگی دارد. این مراکز روزهای پنج‌شنبه نیز فعال هستند.

بنا بر این گزارش، علاوه بر شهروندانی که در نوبت سنی تزریق واکسن اعلام شده‌ هستند، افراد دارای بیماری خاص نیز می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

پایگاه‌های مدیریت بحران ایثار، طرشت، بوستان طالقانی، اشراق، صیاد شیرازی، بروجردی، بیمه، سازمان برنامه، کن، والفجر، ایرانشهر، دماوند، فتح، بریانک، انبار نفت، پیروزی، آیت‌الله سعیدی، نارنج، زیتون، بعثت، مدائن، بوستان ولایت، وحدت اسلامی و شهرک استقلال از جمله پایگاه‌های مدیریت بحران هستند که تزریق واکسن در این مراکز انجام می‌شود.
 

کد خبر 623123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha