مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

۳۶هزار نوآموز پیش دبستانی و کلاس اولی گیلان با نواخته شدن زنگ مهر، آغاز سال تحصیلی جدید خود را جشن گرفتند.

زنگ مهر گیلان

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با نخستین روز از ماه مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار گیلان در یکی از مدارس رشت نواخته شد. رئیس مجلس شورای اسلامی پس از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدرسه حضرت رقیه (س)  رشت در سخنانی گفت: مدرسه و دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نسل‌های آینده ایران اسلامی است.
محمدباقر قالیباق با بیان اینکه در دفاع مقدس بسیاری از جوانان کشور با دشمن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی تقارن زیبایی است.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در آیین جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها که به صورت نمادین در مدرسه «فرحناز معصومی»  رشت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سال تحصیلی جاری به شعار «استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت» مزین شده که یادآور تلاش‌های بی وقفه معلمان و همه خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت است.
محمد رحمتی ادامه داد: واکسیناسیون معلمان، خانواده‌ها و اخیرا دانش‌آموزان گام مهمی در آغاز تدریجی آموزش حضوری دانش‌آموزان است.

امسال حدود ۴۰۰هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مدارس گیلان تحصیل و این دومین سالی است که به طور کامل آموزش آنلاین را تجربه می‌کنند.

کد خبر 628510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha