یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

فیلم کوتاه «تهران ۶۶» به کارگردانی عباس عمرانی‌بیدی پس از گذراندن مراحل فنی برای نمایش در جشن خانه سینما آماده شد.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه تهران ۶۶ با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، آماده نمایش شد. این اثر ۱۹ دقیقه‌ای، محصول سال ۱۳۹۹ و یازدهمین فیلم عباس عمرانی‌بیدی است که اولین نمایش آن در سال جاری و جشن خانه سینما خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم که مانند سایر فیلم‌های این کارگردان از بازی با روایت در ساختار خود بهره برده است، آمده است: سارا دختر ۸ ساله که در یک موقعیت ناخواسته قرار می‌گیرد در چند لحظه تمام آینده خود و بزرگسالی خودش را تصور می کند، او در دل بمباران پدر و مادر خودش را از دست داده و همین اتفاق بیشتر او را به تنهایی‌اش در آینده سوق می‌دهد و از این مسأله شوکه می‌شود...

نیلوفر راد، آرنیکا عباس نژاد، فاطمه مرتاضی و عطیه بهرامی بازیگران تهران ۶۶ هستند. سایر عوامل این فیلم ازجمله تهیه کنندگان علیرضا سجادی و صالح دلدم، تصویربردار مصطفی کشفی، طراح صحنه حسین حاجی ابراهیمی، تدوینگر مهدی کارآمد تبریزی، مدیر تولید ناصر سهرابی، گریم راحله نعمت‌زاده، عکاس عباس ابهری، پژوهشگر ریحانه صالح آبادی هستند.

این کارگردان تاکنون موفق به دریافت جوایزی از جشنواره‌های داخلی همچون جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و جوایزی از فستیوال‌های کشورهای ونزوئلا، فرانسه و هند شده است. از دیگر آثار عمرانی می‌توان به پیاده رو، پارکینگ، انجماد عقربه و دیوارهای نخی اشاره کرد.

کد خبر 627696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha