پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

طرح استقبال از مهر در آستانه سال جدید تحصیلی در منطقه ۲ اجرا می‌شود.

استقبال از مهر

«کاظم داودی» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: «مدیریت شهری هر سال به مناسبت بازگشایی مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش، مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های عمرانی، حمایتی، آموزشی و آیین‌های مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید را در مدارس اجرا می‌کرد تا دانش‌آموزان در یک فضای شاد و پرنشاط و همراه با آرامش به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات ایجاد شده در آیین بازگشایی مدارس، امکان اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی آموزشی همانند هر سال وجود ندارد.» امسال دانش آموزان کلاس اول و دوم هیچ تجربه ای از فضای مدرسه و کلاس درس ندارند به همین دلیل بالابردن آگاهی خانواده‌ها برای نحوه برخورد با فرزندان مقطع ابتدایی اهمیت دارد. برگزاری کارگاه آنلاین با عنوان «اضطراب اول مهر و بالا بردن انگیزه بچه ها به مطالعه علیرغم آنلاین شدن کلاس ها» یکی از برنامه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ در شهریور ماه بوده است. داودی افزود: «برهمین اساس در تلاشیم تا  در بسترهای دیگر از جمله فضای مجازی این برنامه‌ها را دنبال کنیم. تا دانش آموزان بتوانند از این فضای آموزش از راه دور استفاده کنند.»
بازپیرایی فضای بیرونی مدارس و احیای فضای سبز، لکه‌گیری آسفالت  و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس بخشی از اقدامات مدیریت شهری  برای بازگشایی مدارس است.

کد خبر 626910

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha