مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از ابلاغ برنامه‌های شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس در قالب استقبال از مهر خبر داد.

ضد عفونی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی دانشور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران درباره تمهیدات شهرداری جهت بازگشایی مدارس، اظهار داشت: شهرداری هر ساله به مناسبت ایام بازگشایی مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش تهران، مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های عمرانی، حمایتی، آموزشی و آیین‌های مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید را در مدارس پایتخت اجرا می‌کرد تا دانش‌آموزان در یک فضای شاد و پرنشاط و همراه با آرامش به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات ایجاد شده در آیین بازگشایی مدارس، دیگر امکان اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی همانند هر سال وجود ندارد، لذا با توجه به مصوبه ۳۱۶ جلسه شورای اسلامی شهر با عنوان استقبال از مهر و به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به عموم شهروندان و به ویژه دانش‌آموزان، تلاش کردیم در بسترهای دیگر از جمله فضای مجازی این برنامه‌ها را دنبال کنیم.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران عنوان داشت: با توجه به شرایط موجود و احتمال بازگشایی مدارس در برخی از مقاطع تحصیلی اقداماتی از قبیل برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی و مهارتی در بستر فضای مجازی، اهدای ماسک به تمامی مدارس ابتدایی دوره اول، ضدعفونی کلاس‌ها، حیاط مدرسه و سرویس‌های بهداشتی، بازپیرایی فضای بیرونی مدارس و احیای فضای سبز بیرونی و درونی مدارس، توسط ادارات آموزش‌های شهروندی و زیباسازی مناطق، انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های استقبال از مهر امسال ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ شهریور انجام می‌شود.

کد خبر 545738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha