پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مقاومت در آمادگی کامل برای رویارویی با دشمن صهیونیستی بسر می‌برد

 و در مقایسه با دوسال پیش از توان نظامی بالایی برخورداریم.

به گزارش واحد مرکزی خبر از بیروت، سیدحسن نصرالله که از طریق ویدئو کنفرانس برای جمعیت حمایت از مقاومت در شهر نبطیه در جنوب لبنان سخن می‌گفت تاکید کرد: نمی‌خواهم چیزی را ادعا کرده یا به گزاف اظهار دارم خود صهیونیست‌ها قدرت ما را در پاسخگویی به تهدیداتشان می‌دانند وهیاهوی تبلیغاتی آنها در راستای جنگ روانی برای ایجاد رعب و وحشت در میان لبنانی‌هاست
دبیر کل حزب الله لبنان افزود: دوباره تکرار می‌کنم و به  باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گویم چنانچه دوباره قصد حمله به لبنان را در سر بپرورانی پنج لشکرزمینی را که وعده داده‌ای در جای جای لبنان نابود خواهیم کرد و درس تلخ تر و شکست سنگین‌تری را به شما خواهیم چشاند.

وی گفت: انها در تجاوز 33روزه خود به لبنان [آشنایی با پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه با اسرائیل] با بیش از پنجاه هزار نظامی و با بکاربردن چهار تیپ از نیروهای زبده کماندویی خود نتوانستند به اهداف شوم خود در لبنان نائل آیند.

سید حسن نصر الله گفت: رژیم صهیونیستی خیال می‌کند ما برای کاهش این تهدیدها متوسل به برخی طرف‌های داخلی یا خارجی می‌شویم و از برخی کشورها می‌خواهیم برای برون رفت از بحران و تهدیدهای فزاینده اسراییل به ما کمک کنند.

وی مقاومت را از دستاوردهای ماه مبارک رمضان و مجموعه ای از ارزشها و اصول مقدسی دانست که بخاطر ان مردان و زنان شریفی جان خود را برای پاسداری از ان به طبق اخلاص گذاشتند.

سید حسن نصر الله تاکید کرد: با شناختی که از صهیونیستها و خوی ددمنشانه انها داریم هرگاه آنها ازما سستی ببینند جرات پیدا می‌کنند به آب، خاک و فضای ما تجاوز کنند لذا ما همچنان در بالاترین درجه از امادگی بسر می‌بریم.
وی افزود: مقاومت دشمن خود را خوب می‌شناسد و با آگاهی از شگردهای شوم دشمن با برنامه ریزی دقیق و هدفمند شب و روز در کمین دشمن است

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد راه آزاد سازی سرزمین و انسان مقاومت عملی، حقیقی، جدی، صادقانه و خالصانه است.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم سید حسن نصرالله در سخنانش در مراسم افطاری هیئت حمایت از مقاومت در شهر النبطیه که به طور مستقیم از شبکه‌های المنار، العالم و پرس تی وی پخش شد، گفت مقاومت ابتدا دشمن خود را به خوبی شناخت و در تشخیص دشمن اشتباه نکرد دشمنی که سرزمین را اشغال کرد و جنایاتی را مرتکب شد و کودکان، زنان و سالخوردگان را به قتل رساند و خانه‌ها و تاسیسات زیربنایی را نابود کرد و همچنان به اشغال، تجاوز، تهدید و نقض حاکمیت ادامه می‌دهد.

وی افزود همه می‌دانیم که دشمن هر زمانی که ضعف یا سستی را در ما احساس کند برای اشغال سرزمین ما باز خواهد گشت زیرا طمع ورزی های آن به سرزمین و آبهای ما بی‌پایان است و حد و مرزی ندارد.

سید حسن نصرالله اظهار داشت این مقاومت اهداف خود را نیز شناخته است و آزاد سازی سرزمین و انسان از اهداف مقاومت به شمار می‌رود و این مقاومت راه رسیدن به اهداف خود را نیز شناخته است و یقین پیدا کرده که راه آزاد سازی سرزمین و انسان مقاومت عملی، حقیقی، جدی، صادقانه و خالصانه است اما نکته مهم‌تر در تجربه مقاومت این است که آنها در کنار ایمان و شناخت ، عزم و اراده راسخی دارند

کد خبر 62501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز