سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: همسر رفیق حریری طی نامه‌ای به حسن نصرالله از وی به خاطر درایت‌اش در بازگرداندن شهدا و اسرای لبنانی به وطن تشکر کرد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه النهار، نازک رفیق حریری در این نامه خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان با تبریک پیروزی مقاومت و مردم لبنان در عملیات تبادل اسرا آورده است: بسیار خوشحال می‌شوم اگر از شما تشکر و قددرانی کنم و به نوبه خود و به نمایندگی از خانواده رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان، بازگشت اسرا و پیکر شهدا را به وطن بعد از غیبتی طولانی تبریک بگویم.

حریری در ادامه افزود: این مناسبت تاریخی پیروزی جدیدی برای مقاومت ملت لبنان در برابر ظلم و استبداد به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: من به شما و به ملت لبنان و خانواده‌های اسرای آزاد شده، به نمایندگی از خانواده رفیق حریری که با دیپلماسی و سیاست خود در برابر استبداد جنگید، تبریک می‌گویم.

همسر رفیق حریری تاکید کرد: آقای سید حسن نصرالله ما به درایت شما تکیه می‌کنیم و شما بهترین کسی هستید که معنای فداکاری را درک می‌کنید، زیرا با فرزند شهیدتان هادی با دشمن جنگیدید. همچنانکه به درایت همه لبنانی‌ها تکیه می‌کنیم تا آرزوهایمان بر آورده شود و با یکدیگر در راه وحدت و همدلی و صلح و شکوفایی حرکت کنیم.

روز چهارشنبه 16 جولای(26 تیر)در جریان تبادل اسرا که به عملیات رضوان نامگذاری شد، سمیر قنطار پس از حدود 30 سال به همراه خضر زیدان، ماهر کورانی، محمد سرور و حسین سلیمان 4 اسیر دیگر لبنانی آزاد شدند و همچنین پیکر 200 شهید از جمله شهدای لبنانی به حزب‌الله تحویل داده شد. در مقابل رژیم صهیونیستی، اجساد دو نظامی خود را از حزب‌الله تحویل گرفت.

کد خبر 58743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز