یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه الرای چاپ کویت خاطرنشان کرد: حزب‌الله آماده انتقام گرفتن از تروریست‌های قاتل عماد مغنیه و جنگ بدون مرز با اسرائیل است.

به گرارش ایرنا، به نوشته این روزنامه، یک منبع نظامی نزدیک به حزب‌الله و ذیربط در زمینه تداوم مقاومت لبنان اظهار داشت: حزب‌الله لبنان در صورت پیش آمدن فرصت، آماده انتقام گرفتن از قاتلین عماد مغنیه فرمانده ارشد خویش است.

این منبع به الرای گفت: در انجام این عملیات، اهداف مورد نظر در اسرائیل و تاثیر آن بر وضعیت رژیم صهیونیستی و اجتناب از ایجاد مشکل برای طرف‌های دوست حزب‌الله اعم از داخلی و خارجی، مد نظر خواهد بود.

این منبع خاطرنشان کرد: در این زمینه، انتخاب زمان مناسب برای طرف‌ها و کشورهای متحد حزب الله امری ضروری است زیرا هر گونه واکنش اسرائیل می‌تواند پیامدهایی برای همه به دنبال داشته باشد، از این رو لزوم آمادگی حزب الله و هم پیمانان آن برای فرضیه جنگ بدون مرز، امری حتمی است.

وی تاکید کرد که گرفتن انتقام ترور عماد مغنیه امری اجتناب ناپذیر و واقعیتی است که دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد و حزب الله در گرفتن انتقام ترور عماد مغنیه تردیدی به خود راه نخواهد داد.

وی همچنین با بیان اینکه سکوت در قبال این موضوع اشتهای دشمن را برای ترور دیگر رهبران باز می‌کند اظهار داشت: تهدید‌های روزانه اسرائیل مبنی بر نابودی لبنان و زیرساخت‌های این کشور، عزم و اراده حزب الله را در این زمینه تغییر نخواهد داد.

این منبع نظامی نزدیک به حزب الله در عین حال تاکید کرد: جبهه داخلی دشمن در معرض موشک‌های کوتاه برد و دور برد خواهد بود و نیروی هوایی به عنوان ستون فقرات نظامی و همچنین نیروی زمینی و دریایی اسرائیل در معرض تهدید واقعی قرار خواهد داشت و از این رو هر گونه تصمیم اسرائیل به جنگ به منزله خودکشی به شمار می‌رود.

کد خبر 61337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز