رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت درباره خبری با عنوان «ضرورت اقدام فوری برای تزریق دوز سوم واکسن کادر درمان/ لزوم اصلاح هرچه سریعتر راهبردهای مدیریت بیماری کرونا/ ابتلای پرسنل به سندرم فرسایش شغلی» توضیحاتی ارائه کرد.

واکسن کرونا ـ کادر درمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، براساس گزارش معاونت بهداشت در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ با عنوان «ضرورت اقدام فوری برای تزریق دوز سوم واکسن کادر درمان/ لزوم اصلاح هرچه سریعتر راهبردهای مدیریت بیماری کرونا/ و ابتلای پرسنل به سندرم فرسایش شغلی» توضیحاتی را در قالب یک جوابیه ارائه کرد.

در متن این جوابیه آمده است: «موضوع دریافت تعداد دوزهای واکسن کرونا با توجه به جدید بودن بیماری موضوعی است که همچنان مورد بحث و بررسی در کشورهای مختلف قرار دارد گرچه برخی اطلاعات منتشر شده حاکی از نیاز به دوز یادآور واکسن بعد از مدت‌زمان ۶ الی ۹ ماه بعد از دریافت دوز دوم است. این موضوع توسط کمیته‌های علمی در وزارت بهداشت نیز در دست بررسی است و بر حسب بررسی میزان ایمنی ایجاد شده در افراد گیرنده واکسن و نوع واکسن تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.»

دکتر کیانوش جهانپور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت

کد خبر 623682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha