سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۲
۰ نفر

گروه وزرشی: مصاحبه شیث و نیکبخت علیه یکدیگر، باعث شده این دو بازیکن که سال قبل با هم، دوستان صمیمی بودند، پس از جدایی شیث و حضور در صباباتری، رابطه خوبی نداشته باشند و این مصاحبه‌ها تبدیل به حاشیه تازه‌ای شده است.

صحبت‌های چندی قبل شیث در مورد اتفاقات پرواز سال گذشته پرسپولیس به شیراز و پس از آن اتهاماتی که به نیکبخت وارد کرده بود، شماره 10 پرسپولیس را هم وادار کرده تا در مورد شیث صحبت کند و در مقام پاسخگویی برآید.

نیکبخت با کنایه به شیث، به همشهری می‌گوید: «من نمی‌دانستم اسم بازیکنی که گفته مرا به پرسپولیس آورده، شیث رضایی بوده وگرنه بیشتر به مسائلی که بیان شده توجه می‌کردم. اگر  با شیث  دیگر رفاقتی ندارم  فقط به خاطر مسائل فوتبالی نبود بلکه به‌خاطر مسائل دیگری بود که او در مورد من مطرح کرده و انجام داده است.

البته این حرف را زده‌ و گفته‌ام دوستی که برای حضور در ترکیب ثابت دست به هرکاری بزند رفیق نیست. به حرفی که زده‌ام هم کاملاً اعتقاد دارم و فکر می‌کنم اصلاً حرفی خارج از چارچوب نیز در رابطه با شیث نزده‌ام.»

مهاجم پرسپولیس ادامه می‌دهد: «به هرحال من نیکبخت واحدی هستم و بازیکنی که از من انتقاد کرد، شیث رضایی است. فکر می‌کنم حرف‌هایی که شیث مطرح کرده به وجدان خودش باز می‌گردد.»

نیکبخت در مورد صحبت‌های رضایی که او را به قرارگرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس به هر قیمتی متهم کرده اینگونه پاسخ می‌دهد: «هیچ وقت در پرسپولیس به‌دنبال آن نبودم که به هر قیمتی در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم. البته اگر اشتباه نکرده باشم سال قبل بازیکنی بود که سعی می‌کرد در ترکیب قرار بگیرد اما نام آن بازیکن نیکبخت‌ نبود. بازیکنی که تا پایان فصل  نیز در ترکیب قرار نگرفت.»

مهاجم پرسپولیس در مورد صحبت‌های رضایی که اتفاقات پرواز شیراز را به او نسبت داده، می‌گوید: «فکر می‌کنم شیث بچگی کرد که آن کار را انجام داد. من از هواپیما می‌ترسم اما پس از آن کاری که شیث رضایی در پرواز انجام داد، مدیرعامل وقت پرسپولیس برخی مسائل را عنوان کرد تا از بار حقوقی اقدام شیث بکاهد و اگر شیث عنوان کرده من یکی از دلایل اقدامش در هواپیما بودم خوشحالم که با گفتن مسائل مطرح شده از سوی وی، یکی از دلایل تبرئه شدنش بودم.»

از سوی دیگر شیث رضایی هم در جدیدترین صحبت‌هایی که در رابطه با نیکبخت داشته، عنوان کرده است: «سال قبل من، نیکبخت، مامانی، آقایی، رودباریان، نصرتی و... با قطبی مشکل داشتیم. قطبی برای فصل جدید ما را نمی‌خواست و حتی به طور مثال در مورد من گفته بود. اگر شیث در پرسپولیس بماند، از تیم خواهد رفت. سرمربی موضعی خصمانه در قبال ما داشت اما نمی‌دانم چطور نیکبخت برگشت و با قطبی دوست شد. فکر می‌کنم نیکبخت با حرف‌هایی که زد سعی داشت من را وارد حاشیه جدید بکند.» صحبت‌های شیث در حالی مطرح می‌شود که نیکبخت عنوان می‌کند پیش از مصاحبه شیث، او هیچ مصاحبه‌ای علیه وی انجام نداده بود.

کد خبر 62278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز