پانزدهمین محموله واکسن کرونا امروز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

واردات واکسن کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر حاوی یک میلیون و ۱۱۰ هزار دوز واکسن امروز پنجشنبه ۲۸ مرداد در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات محموله‌ی جدیدی واکسن کرونا، تهیه شده از سوی هلال‌احمر به کشور خبر داد و گفت: با واردات پانزدهمین محموله واکسن کرونا به کشور، هلال‌احمر برای دو برابر شدن واردات واکسن طی شهریور تلاش مضاعف خواهد کرد.

او افزود: واردات واکسن از چین به ایران همچون گذشته توسط هلال‌احمر انجام و محموله دریافتی در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

همتی با اعلام اینکه واردات واکسن از سوی هلال‌احمر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در مجموع تاکنون ۱۵ محموله شامل ۱۷ میلیون و ۶۰ هزار دوز واکسن کرونا توسط ۱۷ پرواز به کشور منتقل شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پیگیری‌های اخیر رئیس جمهور و مذاکره با همتای چینی افزود: جمعیت هلال‌احمر بنا بر رسالت خود و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و حمایت‌های رئیس جمهور و دولت محترم، از شهریور واردات واکسن را در هر هفته به ۵ میلیون دوز خواهد رساند و در پایان شهریور ۲۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود که میزان کلی واردات به نزدیک ۴۰ میلیون دوز می‌رسد.
 

کد خبر 621439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha