یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

گروه حوادث: در حالی که تلاش‌های پلیسی- قضائی برای دستگیری جوانی که بعد از ارتکاب جنایتی خونین در خیابان نواب، متواری شده است ادامه دارد، بازپرس دادسرای جنایی برای شناسایی مخفیگاه وی از مردم کمک خواست.

این حادثه تلخ سیزدهم فروردین ماه گذشته و زمانی رخ داد که راننده جوان یک خودرو و یکی از دوستانش مقابل یک آبمیوه‌فروشی در خیابان نواب توقف کردند.

هنوز لحظاتی از توقف آنها نگذشته بود که مرد جوانی با عصبانیت به سمت خودروی آنها حمله‌ور شد و بعد از آنکه با پا چندین ضربه به‌خودرو  زد، به آنها گفت نباید در محله آنها رفت‌وآمد کنند.

راننده  جوان در اعتراض به رفتار مهاجم ناشناس، از خودرو پیاده شد و در این هنگام بود که مرد مهاجم با چاقو، 4 ضربه به بدن وی وارد کرد و در حالی که مرد جوان با بدنی خونین روی زمین افتاده بود پا به فرار گذاشت.

لحظاتی بعد از این جنایت خونین، جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت ولی تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت و وی جان باخت.با گزارش مرگ مرد جوان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم فراری آغاز شد ولی وی از هنگام وقوع جنایت بدون بر جای گذاشتن ردی  متواری شده بود.

با گذشت 6ماه از زمان وقوع این جنایت، قاضی روشن - بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران - با صدور دستور چاپ عکس متهم فراری، از مردم خواست چنانچه اطلاعی از مخفیگاه وی دارند با شماره تلفن 55389048 تماس بگیرند  و پلیس آگاهی را در جریان ماجرا قرار دهند.

کد خبر 62107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز