راسته پرچم‌فروشی‌ها در خیابان ناصرخسرو همیشه حال و هوای محرمی دارد اما به نزدیکی‌های دهه اول محرم که می‌رسیم جذابیت‌ها و رونق این راسته هم بیشتر می‌شود. گرچه این راسته به راسته پرچم‌فروشی‌ها شهرت دارد اما در کنار پرچم‌های سیاه و سبز و سرخ دیگر لوازم مرتبط با ایام سوگواری ماه محرم را می‌توانید تهیه کنید.   

نماد

همشهری آنلاین_فاطمه عسگری نیا:  راسته لوازم محرم در میدان امام‌خمینی ‌ـ خیابان ناصرخسرو نرسیده به ۱۵ خرداد واقع شده و با توجه به قرار گرفتن آن در محدوده طرح ترافیک و پر رفت‌وآمد شهر تهران برای رسیدن به این محل بهترین گزینه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو است.  
 

همه نمادهای عزاداری اینجاست

راسته لوازم محرم ناصرخسرو که از گذشته دور بورس اصلی این اقلام محسوب می‌شود، در سراسر این ایام پوشیده از پرچم‌های‌عزاداری‌سالار شهیدان است و در این محل می‌توانید انواع علامت، طبل، ‌سنج، پرچم، علم، لباس تعزیه و... را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.  
 

همه نمادهای عزاداری اینجاست

مقابل در اصلی بیشتر مغازه‌ها، پارچه‌های عزاداری با رنگ‌های مختلف آویزان شده تا مشتریان راحت‌تر بتوانند طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنند.  
 

همه نمادهای عزاداری اینجاست

کار اصلی آنها پرچم‌دوزی و فروش پرچم و آویزهای عزاداری است.

همه نمادهای عزاداری اینجاست

لباس تعزیه‌خوانی یکی از لوازم آیین سوگواری ماه محرم است؛ شمشیر و نیزه و زره و کلاهخود با پرهای رنگی و تمام آنچه در تعزیه‌ها مرسوم است نیز در این راسته دیده می‌شود.  
 

کد خبر 620711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha