مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از کشف پیش‌دستانه یک پرونده جعل و کلاهبرداری و دستگیری چهار عضو باند فروش زمین‌های یکی از ارگان‌های دولتی در شهرکرد خبر داد. 

دستگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جعفر نفر سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: برابر اخبار رسیده مبنی بر اینکه اشخاصی با جعل اوراق و اسناد دولتی و نامه‌های اداری و شخصی و مهرهای دولتی و شخصی، زمین‌های مشاع یکی از ادارات دولتی استان را به تعدادی از افراد فروختند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تشکیل و پس از بررسی همه‌جانبه پرونده، چهار متهم را در این رابطه شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات موفق دستگیر شدند. 

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۳ مهر دولتی و شخصی، مقادیر زیادی قولنامه و اسناد خام و نوشته شده از جمله ۱۰ فقره سند جعلی، ۲۷ گرم تریاک، ۹ گرم هرویین، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲ تیغه قمه کشف و ۳ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف شد. 

نفر اظهار کرد: متهمان در بازجویی انجام شده ابتدا همه اتهامات را انکار کردند، اما پس از آن به هشت فقره جعل اسناد و فروش زمین‌های مشاع این اداره دولتی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال اعتراف کردند.

او گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحت قرار متناسب قضایی قرار گرفتند.
 

کد خبر 620359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha