شهردار منطقه ۱۳ از توافق جدید برای در اختیار گرفتن اراضی جنگ افزار سازی برای شهرداری منطقه ۱۳ و تصویب این توافق در کمیسیون ماده ۵ خبر داد.

شکری

به گزارش همشهری آنلان به نقل از ایسنا، مجتبی شکری امروز در نشست خبری ادامه داد: ۱۵۰۰ پلاک در محدوده پادگان دوشان تپه فریز شده بودند و اجازه ساخت وساز به آنها داده نمی شد که با توافقات انجام شده این پلاک ها آزاد شدند و اکنون می توانند نوسازی را انجام دهند.

او اضافه کرد:همچنین سایت جنگ افزار سازی در تقاطع خیابان پیروزی و بزرگراه امام علی (ع) از موضوعات بسیار قدیمی منطقه بود، زمینی به مساحت ۱۸ هکتار که در تفاهم نامه ای با ساست مقرر شد حدود ۳۰ درصد این زمین به آنها اختصاص پیدا کند و ۷۰ درصد مابقی برای خدمات شهری منطقه مورد استفاده قرار گیرد. با سرعت زیادی جلسات کارگروه های ماده ۵ برای این موضوع تشکیل شد و نهایتا این توافق در کمیسیون ماده ۵ تصویب شد.

شکری افزود: با این توافق ۱۳ هکتار از اراضی منطقه ۱۳ که نیاز بسیاری برای تامین سرانه ها در محدوده این منطقه وجود دارد برای موارد مختلف تامین سرانه ها مورد بهره برداری قرار می گیرد. امیدواریم این توافق به سرنوشتی که توافق پادگان ۰۶ داشت دچار نشود و به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری برسد. امیدواریم در شورای شهر جدید این توافق سرعت بیشتری بگیرد تا این زمین ها برای سرانه‌های منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار منطقه ۱۳ تاکید کرد: توافقنامه دیگری نیز برای ۷۲ هکتار از اراضی پادگان دوشان تپه به صورت اولیه انجام شده و امیدواریم همین مسیری که برای جنگ افزار سازی دنبال شده برای دوشان تپه نیز تکرار شود تا به این ترتیب اقدامی ماندگار در منطقه ۱۳ رقم بخورد.

کد خبر 620318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha