مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

ماشین لباسشویی یکی از پراستفاده‌ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی به شمار می‌آید که در صورت معیوب شدن، می‌تواند زندگی روزمره ما را دچار اختلال کند. یکی از مواردی که عمده مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است. آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می‌تواند از جمله مواردی باشد که هر مصرف‌کننده‌ای دنبال عیب‌یابی و رفع آن است.

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی.jpg

آی پی امداد در این مطلب علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی را بررسی خواهد کرد.  

فهرست

  • علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی
  • آیا باز نبودن شیر آب ورودی، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟
  • آیا خمیدگی شلنگ های ورودی آب، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟
  • آیا گرفتگی فیلتر ورودی، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟
  • آیا خرابی شیر برقی علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟
  • آیا کثیف بودن جا پودری علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟
  • بررسی علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. به همین خاطر در زمان بروز این مشکل، به دنبال علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می باشیم. آی پی امداد در این مطلب به شما یاری خواهد داد تا به درستی، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی خود را بررسی نمایید و اقدامات لازم را در جهت برطرف نمودن آن انجام دهید.

کاربران گرامی؛ چنانچه از مصرف کنندگان ماشین لباسشویی سامسونگ هستید و با خرابی در این دستگاه مواجه شده اید مطمئن ترین و بهترین  راه برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول می باشد.

آیا باز نبودن شیر آب ورودی، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟

یکی از مواردی که می تواند علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به شمار آید، باز نمودن شیر آب ورودی می باشد. حتما اطمینان خاطر کسب کنید که شیر آب برای ماشین لباسشویی باز است. همین طور آن را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که آب در داخل شیر و شلنگ جریان دارد. شما می توانید برای چک کردن سلامت شیر آب ورودی، شلنگ را از آن جدا کنید و شیر آب را باز نمایید تا مطمئن شوید که آب به مقدار کافی در شیر آب وجود دارد. شما می توانید با بررسی شیر آب، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی را برطرف نمایید.

کاربران گرامی؛ چنانچه از مصرف کنندگان ماشین لباسشویی بوش هستید و با خرابی در این دستگاه مواجه شده اید به شما توصیه می کنیم تا از از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران بهره مند شوید.

آیا خمیدگی شلنگ های ورودی آب، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟

خمیدگی شلنگ های ورودی آب، می تواند از دیگر دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به شمار آید. به شما توصیه می کنیم که برای برطرف نمودن این علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، به آرامی دستگاه را به جلو بکشید و از عدم خمیدگی و تاب خوردگی شلنگ اطمینان خاطر کسب کنید. چرا که پیچ خوردگی شلنگ ها می تواند مانع از ورود آب به داخل دستگاه شده و علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به شمار آیند.

آیا گرفتگی فیلتر ورودی، علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟

لازم است بدانید که بر روی ساختار دستگاه شما، یک فیلتر بر روی ابتدای شیر برقی تعبیه شده است تا مانع از رد آشغال، رسوبات اضافه و خوردگی لوله کشی آب به داخل ماشین لباسشویی شود. گرفتگی این فیلتر می تواند دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی باشد. شما باید برای تمیز نمودن این فیلتر، شلنگ های ورودی آب را از ماشین لباسشویی جدا کنید و فیلتر ها را به آرامی بیرون بیاورید و آن ها را به خوبی تمیز کنید. در این صورت می توانید علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی را بر طرف نمایید.

چنانچه با بروز خرابی در لباسشویی اسنوا خود مواجه شده اید به شما توصیه می کنیم تا فقط از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنید.

آیا خرابی شیر برقی علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟

شیر برقی در ساختار ماشین لباسشویی وظیفه دارد تا ورود آب به دستگاه را کنترل کند. خرابی شیر برقی می تواند علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی باشد. شما باید برای تست سلامت شیر برقی، آن را به صورت مستقیم به برق متصل کنید. در این صورت باید نظاره گر عملکرد بوبین و ورود آب به دستگاه باشید. در صورتی که با اتصال مستقیم شیر برقی به برق، آبی وارد دستگاه نشد، باید برای برطرف نمودن این علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، شیر برقی را تعویض نمایید.

آیا کثیف بودن جا پودری علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است؟

آب پس از عبور کردن از شیر برقی به جا پودری می رسد و از طریق سوراخ های ریزی مانند اسپری و یا دوش حمام وارد جا پودری می شود. در صورتی که این سوراخ ها کیپ شده باشند، آب وارد جاپودری نشده و علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی شناخته می شود. شما باید برای بر طرف نمودن این علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، جا پودری را از جای خود بیرون بیاورید و با استفاده از یک فرچه، داخل مخزن اصلی جاپودری را به خوبی تمیز کنید. توجه داشته باشید که تنها در این صورت می توانید علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی را بر طرف نمایید.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

بررسی علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

به طور کلی، آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، دارای عوامل و دلایل مختلف می باشد که در این مطلب تحت عنوان علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. اما در نظر داشته باشید که در صورت بررسی موارد گفته شده و عدم برطرفی علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، باید از یک تکنسین و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی کمک بگیرید. شما می توانید در این زمینه از تکنسین های آی پی امداد و یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آی پی امداد یاری بجویید.

کد خبر 619339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha