رسانه‌های ایتالیایی از تماس تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ با مهاجم تیم تورینو برای جانشینی ستاره ایرانی خود خبر دادند.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت اسپورت ایتالیا، با توجه به این که سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت در آستانه پیوستن به بایرلورکوزن آلمان قرار دارد، تیم روسی قصد دارد آندرآ بلوتی مهاجم ملی پوش تورینو را جانشین او کند.

این سایت نوشت، گفته می‌شود در حالی که سردار آزمون به بایرلورکوزن می‌رود، زنیت سن پترزبورگ برای خرید آندرآ بلوتی، مهاجم تورینو تماس‌هایی با این تیم برقرار کرده است.

این موضوع توسط جانلوکا دی مارتزیو کارشناس شناخته شده نقل و انتقالات اسکای ایتالیا نیز تایید شد.

آینده بلوتی مهاجم تیم ملی ایتالیا در تورینو نامشخص است؛ زیرا قرارداد او با این تیم ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قراردادش نداده است.

تورینو پیشنهادی چهار ساله با مبلغ ۴ میلیون یورو در هر فصل شامل پاداش، ارائه داده است؛ اما بلوتی احساس می‌کند آماده است تا به باشگاه جاه طلبی نقل مکان کند. زنیت به یک مهاجم میانی جدید نیاز دارد، زیرا آزمون در آستانه انتقال به بایر لورکوزن است.

آزمون، ملی پوش ایران در لیست تیم رم نیز قرار داشت؛ اما در نهایت آن‌ها به جای آزمون با الدور شامورادوف، مهاجم ازبک جنوا به توافق رسیدند. مفاد این توافقنامه شامل پرداخت مبلغ ۱۷.۵ میلیون یورو به اضافه ۲.۵ میلیون یورو پاداش و همینطور دادن ۱۰ درصد از حق انتقال آینده به جنوا است.

کد خبر 617584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha