تیم آ.ا.ک در جدال اروپایی مقابل ویلژ موستار بوسنی شکست خورد و از رسیدن به مرحله سوم لیگ کنفرانس اروپا بازماند.

کریم انصاری‌فرد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله دوم از نخستین فصل لیگ کنفرانس اروپا، تیم آ.ا.ک آتن یونان در حالی که کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات اصلی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب به مصاف تیم ویلژ موستار بوسنی و هرزگوین رفت.

ویلژ موستار بوسنی که در بازی رفت به پیروزی ۲ بر یک مقابل یاران انصاری‌فرد رسیده بود، در دیدار برگشت برای تساوی و حتی برد تلاش می‌کرد که در آستانه رسیدن به این مهم قرار داشت ولی در دقیقه ۸+۹۰ شرایط بازی تغییر کرد.

پتروس مانتالوس در ثانیه‌های پایانی مسابقه توانست گل اول بازی را برای آ.ا.ک آتن مقابل ویلژ موستار بوسنی به ثمر رساند تا با توجه به تساوی ۲ بر ۲ در مجموع دو مسابقه و بدون احتساب گل‌های زده در خانه حریف، بازی به وقت‌های اضافه برود که در ۱۲۰ دقیقه هم برنده بازی تعیین نشد.

اولین ضربه پنالتی را ویلژ موستار بوسنی هدر داد تا امید صعود برای آ.ا.ک آتن زنده شود، اما کریم انصاری‌فرد که نخستین پنالتی تیم یونانی را می‌زد، فرصت گلزنی را از دست داد تا بازی همچنان با تساوی در ضربات پنالتی دنبال شود.

در ادامه تیم ویلژ موستار بوسنی موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی دست پیدا کند و با حذف یاران انصاری‌فرد، به مرحله سوم لیگ کنفرانس اروپا صعود کند.

ملی‌پوش ایرانی آ.ا.ک آتن در شرایطی پنالتی حساس مقابل ویلژ موستار بوسنی را هدر داد که در بازی رفت موفق شده بود تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.

کد خبر 617586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha