«لیلا کردبچه» به واسطه کار و فعالیت در فرهنگستان زبان و ادب فارسی، هم‌محله‌ای ما در منطقه ۳ شناخته می‌شود.

مهرگان

او معتقد است ایجاد اماکنی که باعث بهتر شدن اوقات فراغت شهروندان می‌شود ضروری است: «بخشی از اوقات فراغت ما شهروندان با برنامه‌های فرهنگی و هنری پر می‌شود. بنابراین حتماً باید در کنار برنامه‌های آموزشی و تفریحی برای اوقات فراغت، برنامه‌هایی هم مختص حوزه فرهنگ و هنر برای شهروندان وجود داشته باشد. اراضی عباس‌آباد با داشتن باغ‌موزه دفاع مقدس، باغ کتاب و بازارچه هنر محل مناسبی برای بهره‌مندی از رویدادهای فرهنگی و هنری است.»

لیلا کردبچه، شاعر هم‌محله‌ای | فرهنگ و هنر در اوقات فراغت سهم دارد


کردبچه استقبال شهروندان از باغ کتاب تهران را بسیار خوب ارزیابی می‌کند و ادامه می‌دهد: «شهروندان کم‌کم با فضای بی‌نظیر باغ کتاب آشنا شدند و این فضای فرهنگی مورد استقبال قرار گرفت. پس اگر چنین فضاهایی برای شهروندان ساخته شود، آنها هم مخاطبان خوبی خواهند بود. به همین دلیل افتتاح کوشک باغ هنر هم رویداد فرهنگی و هنری ارزشمندی به شمار می‌آید.»
کردبچه اطلاع‌رسانی صحیح چنین رویدادی را مهم می‌داند و می‌گوید: «مترو یکی از بهترین اماکن برای اطلاع‌رسانی از رویدادهای مهم فرهنگی مثل افتتاح کوشک باغ هنر است. حالا که روزنامه خواندن شهروندان به مراتب کمتر شده، نباید فقط به درج اخبار در روزنامه اکتفا کنیم. برای اینکه از فضای فرهنگی و هنری مجموعه‌ای مثل کوشک باغ هنر بهترین بهره‌را ببریم، باید اطلاع‌رسانی درستی هم انجام شود و شهروندان در جریان باشند که چه نمایشگاه و رویداد هنری در این مجموعه در حال برگزاری است.»

کد خبر 617390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha