مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان‌پرستی در فضای مجازی می‌کرد، توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

خالکوبی - شیطان پرستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، مردی ۳۷ ساله‌ که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می‌کرد، در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع‌آوری مستندات لازم، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان‌پرستی در فضای مجازی اعتراف کرد. در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی کرده‌اند، در استان البرز دستگیر شده‌اند و صفحات این افراد حذف یا مسدود شده است، بیان کرد: پلیس سر سوزنی با مجرمان تعارف ندارد و برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 616845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha