جانشین پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است.

ممنوعیت سفر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درباره وضعیت تردد خودروها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات ۶ روزه در استان های تهران و البرز اظهار کرد: اکنون محدویت در ۱۴ نقطه مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز برداشته شده و کنترل محدودیت‌های ترافیکی به صورت سیستمی و هوشمند انجام می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی و برعکس ادامه دارد. زیرا از تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است. در حال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع ممنوع است.

سردار حسینی افزود: در تعطیلات ۶ روزه در استان تهران و البرز ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر بودند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیربومی جلوگیری می‌کردند.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که باید هموطنان از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری خودداری کنند، متاسفانه شاهد بودیم که بیش از ۴۷۰ هزار مورد تخلف توسط دوربین ها و همکاران ما ثبت و اعمال قانون شد.

سردار حسینی تاکید کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است، گفت: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

کد خبر 616785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha