تیم ملی آلمان با برتری مقابل عربستان امیدوار به صعود ماند، در حالی که برزیل همچنان صدرنشین است.

فوتبال المپیک

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های فوتبال آلمان و عربستان در گروه D فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ژرمن‌ها پایان یافت.

آلمان‌ها در نیمه نخست  خیلی زود و دقیقه ۱۱ توسط ندیم امیری به گل رسیدند. روی پاس سدریک بود که ندیم توانست از درون محوطه جریمه و با یک بغل پا حساب کار را ۱-۰ کند. اما الناجی در دقیقه ۳۰ برای عربستان کار را به تساوی کشاند. او در یک ریباند و از روی خط دروازه موفق شد کار را برابر کند. آلمان دو دقیقه قبل از پایان نیمه اول توانست گل دوم را بزند. شوت پیپر را گلر عربستان برگشت داد ولی آچه روی ریباند گل دوم را زد تا این نیمه با برتری ژرمن‌ها به پایان برسد.

عربستان با شروع نیمه دوم و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی یک همکاری تیمی عالی، الناجی توانست پاس عبدالحمید را به گل دوم خود و تیمش بدل کند و حساب کار ۲-۲ شود. در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد، اودوخای روی پاس مکس کروزه با ضربه سر توانست دروازه عربستان را برای بار سوم باز کرده و آلمان را پیش بیندازد.

پیروزی دشوار آلمان مقابل حریف آسیایی | وداع عربستان از فوتبال المپیک ۲۰۲۰

عربستان تلاش زیادی داشت تا گل تساوی را بزند ولی در نهایت برتری ژرمن‌ها پابرجا ماند و عربستان از دور رقابت‌ها کنار رفت. آلمان ۳ امتیازی شد و برای صعود نیاز به برد مقابل ساحل‌عاج دارد. 

کد خبر 616672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha