تیم ملی فوتبال المپیک فرانسه در یک دیدار پر گل برابر آفریقای جنوبی به برتری رسید.

فوتبال المپیک

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین دیدار خود از سری مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۰ با نتیجه چهار بر سه برابر آفریقای جنوبی به پیروزی رسید.

بازی بین دو تیم فرانسه و آفریقای جنوبی در نیمه اول نزدیک دنبال شد و دو تیم با وجود موقعیت‌هایی که روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند در امر گلزنی ناکام ماندند تا مسابقه در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. البته آفریقای جنوبی در نیمه اول یک پنالتی را هم از دست داد.

در نیمه دوم این آفریقای جنوبی بود که توانست دروازه فرانسه را باز کند. ضربه پای راست کوباملو کودیسانگ وارد دروازه فرانسه شد تا نتیجه ۱-۰ شود. تنها چهار دقیقه بعد فرانسه توانست گل تساوی را به ثمر برساند. پاس خوب راندال کولو با ضربه آندره ژینیاک همراه شد تا نتیجه ۱-۱ شود. در دقیقه ۷۳ باز هم این آفریقای جنوبی بود که موفق شد با گلزنی اویدنس مک‌گوپا از حریف خود پیش بیفتد اما فرانسه دوباره خیلی زود و در دقیقه ۷۸ کار را به تساوی کشاند؛ گلی که باز هم توسط ژینیاک به ثمر رسید. اما این پایان کار نبود و آفریقای جنوبی باز هم از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه ۸۵ باز هم ژینیاک این بار از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۹۱ ساوانیر موفق شد گل چهارم فرانسه را به ثمر برساند تا این تیم به یک پیروزی مهم و دراماتیک دست پیدا کند.

کد خبر 616686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha