رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو با دو دیدار پیگیری شد که آلمان‌ها با قبول تساوی برابر ساحل عاج حذف شدند و برزیل با شکست عربستان به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

فوتبال المپیک

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم المپیک آلمان به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی در المپیک توکیو بعد از تساوی ۱-۱ مقابل ساحل عاج خیلی سریع با رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ وداع کرد. آلمان در بازی اول خود مغلوب برزیل شده و در دومین مسابقه از سد عربستان گذشته بود. از این گروه برزیل و ساحل عاج راهی دور بعدی شدند.

گل‌ ساحل عاج: بنجامین هنریکس - گل‌به‌خودی(۶۶)

گل آلمان: ادوارد لوون (۷۳)

کار بزرگ ساحل عاج با حذف نایب‌قهرمان المپیک | صعود مقتدرانه برزیل و کره جنوبی

اما در دیگر دیدار نیز برزیل ۱-۳ عربستان را مغلوب کرده و با اقتدار راهی دور بعد شد.  

گل‌های برزیل: ماتیس کنیا(۱۴) - ریچارلیسون (۷۵) و (+۹۰)

گل عربستان: عبدالله الامری(۲۹) 

کره جنوبی ۶- هندوراس صفر

 کره جنوبی با هت تریک هوانگ یی جو، مهاجم بوردو و گلهایی دیگر از کانگین لی، ووجائه دون و جینیا کیم در مقابل هندوراس با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسید و به یک چهارم نهایی رسید. کره با این نتیجه صدرنشین گروه شد و از تقابل احتمالی با ژاپن که میزبان و یکی از آماده ترین تیم های مسابقات است فرار کرد. آنها حالا باید منتظر مشخص شدن نتایج گروه A باشند که به جز ژاپن در حال حاضر مکزیک و فرانسه نیز شانس صعود از این گروه را دارند.

استرالیا صفر- رومانی صفر

در دیگر مسابقه این گروه تیم های رومانی و نیوزلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. با نتیجه هر ۲ تیم چهار امتیازی شدند اما نماینده قاره اقیانوسیه به دلیل تفاضل گل بهتر(تفاضل صفر) نسبت به رومانی(تفاضل گل منفی سه) در رده دوم قرار گرفت و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

کد خبر 617409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha