مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز از تعطیلات ۶ روزه را تشریح کرد.

ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ‌مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در صبح سه شنبه ۲۹ تیر اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

وی افزود: ترافیک در بزرگراه‌های حکیم، آزادراه تهران کرج، شیخ فضل الله، صیاد شیرازی، بزرگراه امام علی(ع)، خیابان آزادی، خیابان امامت، خیابان جانبازان و در کل در اکثر معابر و بزگراههای شهر تهران بار ترافیکی خاصی نداریم.

رنجبر گفت: از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند و از سرعت مجاز و مطمئنه برای تردد استفاده کنند. چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطرساز و خطرآفریناست. پس با رعایت قانون و با سرعت مطمئنه در سطح شهر تهران تردد کنند تا شاهد وقوع تصادفات نباشیم.

رنجبر از شهروندان خواست با توجه به تعطیلی ۶ روزه شهر تهران و با توجه به وضعیت کرونایی از تردد های غیرضروری در معابر جدا خودداری کنند.

کد خبر 615634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha