فازه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی.

فائزه محسن هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، خبرآنلاین نوشت: فیلمی از فائزه هاشمی در فضای رسانه ای منتشر شده است که درباره کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات صحبت کرده است. 

برادرتان از شما نپرسید کاندیدا بشوم یا خیر؟

 نپرسید اما خودم به او گفتم که حتما ثبت نام کن. به خاطر جریاناتی که اتفاق افتاد، همه معتقد بودیم که رد صلاحیت می شود اما گفتیم ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی. زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند و ضایع نشوی.( خنده)

پس از آن مناقشه و نامه نگاری که باهم درباره مواضع شما درباره ترامپ و آمریکا داشتید، قبل از رسانه ای شدن نامه ها با شما تماس گرفت؟

(خنده)، خیر تماس نگرفت. خانمش سر به سر ما می گذاشت و می گفت نامه هایتان را از این به بعد من رد و بدل می کنم، چرا در رسانه ها به هم حرف می‌زنید. خودش تماس نگرفت. ما هر شب خانه بابا و مادرمان هم دیگر را می بینیم، زیرا همه به مادر سر می زنیم ولی چیزی نگفت. من نامه را در رسانه ها دیدیم که منتشر شده است. من هم که پاسخ دادم به او چیزی نگفتم و در رسانه ها منتشر کردم. همدیگر را هم که دیدیم، دعوا نکردیم. او خندید و من هم خندیدم. من چون نامه نوشتم، آرامش داشتم و اگر نامه را نمی نوشتم، به خاطر حرفهایی که گفته بود، پوست از کله‌اش می کندم. 

موقعی که بابا فوت کرد، محسن بدش نمی آمد که ما را کنترل کند و اختیار خانواده را حتی از لحاظ مسائل سیاسی و حرف ها و فعالیت های ما بدست بگیرد. یکی دوبار نیز به من گیر داد که چرا همچنین حرفی زدی و می خواهی سر همه ما را به باد بدهی که دعوا کردیم. به او گفتم که بابا کاری به کار من نداشت. تو چرا به خودت اجازه می دهی به من بگویی چی بگویم و چی نگویم. همین یکی دوبار بود و ادامه پیدا نکرد. 

کد خبر 615609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha