فائزه هاشمی اظهار کرد: مسعود بهنود هم مشاور من در روزنامه زن بود. ایشان مدت‌ها قبل از انتشار زن، کلاس‌های آموزشی برای تحریریه گذاشت و اصول روزنامه‌نگاری را به آنها آموخت.

فائزه هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: عضو مرکزیت حزب کارگزاران می‌گوید: اغلب همکاران وی در انتشار روزنامه‌اش در دوره موسوم به اصلاحات، جذب رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال شده‌اند.

فائزه هاشمی در گفت‌وگو با انصاف‌نیوز اظهار داشت: مسعود بهنود هم مشاور من در روزنامه زن بود. ایشان مدت‌ها قبل از انتشار زن، کلاس‌های آموزشی برای تحریریه گذاشت و اصول روزنامه‌نگاری را به آنها آموخت.

وی در پاسخ به این سوال که «سرنوشت تیم روزنامه زن چه شد؟»، گفت: عده‌ای در جاهای دیگر مشغول شدند اما اغلب در خارج از کشور مشغول به کار شدند. فرناز قاضی‌زاده و فرج بال‌افکن برای بی‌بی‌سی کار می‌کنند و آقای بهنود و ابراهیم نبوی هم خارج از ایران کار می‌کنند. علی‌اصغر رمضان‌پور سردبیر ایران اینترنشنال و کاملیا انتخابی‌فرد سردبیر ایندیپندنت فارسی است.

به گزارش جهان‌نیوز، فائزه هاشمی همچنین گفته است: من ذاتا تند هستم و قابل کنترل نیستم. اعتقاد دارم که باید حقیقت را بگویم حتی اگر گزنده باشد.

وی می‌افزاید: اگر اصلاح‌طلبان بابا را تخریب می‌کردند، من از ایشان دفاع می‌کردم. ولی هیچ‌وقت از مشی اصلاح‌طلبی خود فاصله نمی‌گرفتم.

وی با بیان اینکه «عیسی سحرخیز و عطاءالله مهاجرانی کمک زیادی به من کردند تا روزنامه زن پا بگیرد»، افزود: همان موقع که زن را توقیف کردند، آقای یزدی رئیس وقت قوه قضائیه در نماز جمعه به من حمله و مرا سلطنت‌طلب خواند. بابا اصرار داشت که من باید جواب ایشان را بدهم. من متن تند و تیزی تهیه کردم و به بابا دادم تا آن را بخواند. بابا مواردی را به این جوابیه اضافه کرد که وقتی آن را خواندم دیدم متن نه تنها تعدیل نشده، بلکه به مراتب تندتر شده است.

یادآور می‌شود روزنامه زن با بیوه شاه معدوم مصاحبه ترتیب داده بود و پیوستن برخی همکاران این نشریه به رسانه‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلب که با پول و امکانات رژیم سعودی اداره می‌شوند، ثابت کرد که مسئله آلودگی گردانندگان روزنامه مذکور به نفوذ چقدر جدی بوده است.

فائزه هاشمی چند سال قبل هم از دوستان خوب بهایی و سازمان مجاهدین (منافقین) خودش در زندان خبر داده بود.

او سال گذشته پس از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا، از تحریم حداکثری ترامپ دفاع کرده و به انصاف‌نیوز گفته بود: دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود به خاطر فشارهایی که بر ایران می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاسی اتفاق بیفتد. شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره مجبور می‌شویم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم.

کد خبر 645639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • سالار IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    11 22
    خودت وباباتو برادرات واطرافیانتون مملکت رو ویران کردید که لعنت خدا بر همتون
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      0 6
      سلام کسی که خدا و دین خدا یعنی اسلام ناب محمدی و انقلاب عزیز را قبول دارد نباید همه را یکی کند و دلش را با لعن و نفرین خنک کند.اگر واقعاً چنین همه افراد و همه کسانی که منتسب به جناح های مختلف هستند، چنین اعتقادی دارند باید یوم الحساب در دادگاه عدل الهی خداوند متعال تسلیم عدل الهی باشند . بهترین الگو رهبری عزیز است.
  • شاهد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    20 19
    بدون تردید هر چه می کشیم ناشی از خودخواهی ها و خود برتری بینی های بابای توه. بابای تو کوچکترین اهمیتی به قانون نمی داد و برای رسیدن به اهداف جاطلبانه اش، آنرا براحتی دور میزد. و خیلی موارد دیگه که مطمئنم همشهری منعکس نمیکنه.
    • ناظر US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      8 3
      نه اینکه دیگران خیلی به قانون اهمیت دادند هرچند هاشمی رفسنجانی آدم قلدری بود و برای مردم ارزشی,قائل نبود ولی حال که اوضاع فعلی را نسبت به زمان رفسنجانی ارزیابی می کنم به این نتیجه میرسم که زمان رفسنجانی اوضاع مالی مردم هزار مرتبه بهتر از حالا بود بدخواهآن مترسکی چون احمدی نژاد را وارد میدان کردند تا اقتصاد بیمار ایران را ویران نماید
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    18 16
    خودت،بابات،بقیتون بجز لعنت و نفرین مردم چیزی پشت سرتون نیست،
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    14 15
    دیگه بابا هم نیست که لااقل گوش تو یکی رو بپیچونه برای بعضی حرفها که از قول بابا جعل می کنی !
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    2 5
    اول انقلاب ما انقلابی هستیم وحالا طرف دار امریکا
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    9 9
    درود بر شیرزن . درود بر هاشمی
  • بدرالدین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    5 13
    قرآن ودین مبین به ماسفارش کرده که اعتدال داشنه باشیم . مرحوم امام فرمود تندروی عاقبتی ندارد. امیداست فایزه هاشمی باسابقه ای که دارد پخته تر عمل کندواعتبار ایه ا.. رفسنجانی که به حق ایران مدیون زحمات ان مرد بزرگ دربازسازی کشور بعداز جنگ است خدشه دار نشود.‌و بهانه به دست دشمن ندهد.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    7 7
    درود بر فایزه هاشمی.با همه ی انتقادهایی که ممکن هست بر پدر ایشون وارد باشه اما حقیقتا این بانو نمونه یک انسان مصلح و سیاستمداری عاقل هست
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    7 5
    لعنت بر حسین مرعشی
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    10 8
    بیشتر مشکلات کشور بخاطر وجود خانواده شماست امیدوارم بزودی محاکمه وبه سزای اعمال تان برسید ،مرگ بر فتنه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 0
    این خانم اکثرصحبتهاشون کاملادرسته