مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: یک کودک چهارساله بر اثر غرق‌شدگی در زاینده‌رود جان خود را از دست داد.

غرق شدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حیدری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از غرق‌شدگی یک کودک چهارساله در زاینده‌رود خبر داد و اظهار کرد: این کودک در حوالی روستای مارکده از توابع شهرستان سامان (واقع در استان چهارمحال و بختیاری) در رودخانه افتاد و دچار غرق‌شدگی شد.

او خاطرنشان کرد: این کودک پس از افتادن در رودخانه دچار ایست قلبی تنفسی کامل شده بود و متاسفانه تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیای وی نتیجه‌ای نداشت و کودک جان خود را از دست داد.

به گزارش هشهری آنلاین، چهار محال و بختیاری با وجود دوری از دریا اما به دلیل داشتن رودخانه‌های پر آب و خروشان همه ساله شاهد غرق شدن تعدادی از مردم این استان به ویژه در فصول گرم سال است. غرق‌شدگی از چالش‌های پیش‌ روی استان است که هر سال تلفات قابل توجهی را روی دست استان می‌گذارد. براساس آمار منتشرشده ازسوی سازمان پزشکی قانونی کشور، سال گذشته ۲۰ نفر از مردم استان به دلیل غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲ نفر زن  و ۱۸ نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 614786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha