همشهری آنلاین: مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: حدود ۳۰۰ دفتر خدمات ارتباطی بخش خصوصی به دستگاه‌های آزمایش سیم‌کارت‌های سوخته مجهز می‌شوند.

محمد آبایی در گفت‌وگو با اسنا با بیان این که در حال حاضر امکان آزمایش و تست سیم‌کارت‌هایی که به دلایل فنی آسیب‌دیدگی و یا پر شدن ظرفیت تماس می‌سوزند، در استان‌ها فقط در مراکز استان و در تهران فقط در ادارات دولتی فراهم است، اظهار کرد: این روزها شاهد افزایش تعداد سیم‌کارت‌های سوخته هستیم که خود به خود می‌سوزند و دلیل آن ممکن است به دلیل اشکالات موجود در خود سیم‌کارت، کیفیت نامناسب چیپ و یا پر شدن کنتر آن باشد.

وی افزود: مشترکان باید برای آزمایش و تست سیم‌کارت‌های سوخته‌ خود به این مراکز مراجعه کنند؛ در صورتی که مشکل مربوط به تامین کننده سرویس و شرکت ارتباطات سیار باشد بدون اخذ هزینه و به صورت رایگان کار تعویض سیم‌کارت‌ها انجام می‌شود.


وی در پایان با بیان این که هم اکنون کلیه دفاتر دولتی سراسر کشور امکان ارایه خدمات اشاره شده را دارند ابراز کرد: به دلیل این که دستگاه‌های تست سیم‌کارت قیمت زیادی ندارند، تست سیم‌کارت‌ها به دفاتر بخش خصوصی گسترش یافته و به آن‌ها نیز آموزش لازم نیز داده می‌شود.

کد خبر 61289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز